תביעה חדשה נגד שרה נתניהו

עובדת נוספת מבית ראש הממשלה, תובעת את שרה נתניהו, על התעללות כנגדה. "היא אמרה שאני מנסה לסכסך בינה ובין ראש הממשלה ואמרה לי 'מה את רוצה שאהיה כמוך, גרושה?'" הליכוד בתגובה: "זה שקר, הכל מתוזמן לערב יום הבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/20 20:57 א באדר התשפ

תביעה חדשה נגד שרה נתניהו
שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט. ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עובדת נוספת מבית ראש הממשלה, תובעת את שרה נתניהו, על התעללות כנגדה. על פי פרסום בחדשות 12, המתלוננת ס' כתבה ביומנה דברים קשים לאורך זמן עבודתה במעון ראש הממשלה. "הצילו, מתפללת שהכל יעבור ושיהיה נס, אי אפשר לחיות כל יום עם פסיכופתית. מתה לעוף משם לפני שיהיה מאוחר". העובדת ממשיכה לתאר אירוע שקרה לה: "שכחתי לזרוק את שקית הזבל, היא צרחה עליי וביקשה שאלך להתקלח".

עוד הוסיפה: "היא אומרת שאני מלוכלכת, טיפשה ומושתלת. הדברים לא נכונים אני אישה ואמא שבאה לעבוד בבית ראש הממשלה. היא איימה עליי ושאני מנסה לסכסך בינה ובין ראש הממשלה ואמרה לי 'מה את רוצה שאהיה כמוך? גרושה'". העובדת ממשיכה לספר על עוד מקרים של התעללות שאפילו ראש הממשלה ניסה למנוע ממנה את ההתנהגות הזו. העובדת מתארת מקרה בו נתניהו נשכבה על הרצפה צורחת ודופקת בכעס עד שהיא רעדה מעצבים.

פרקליטה של העובדת, עו"ד אופיר שמשון, אמר: "מדובר בהעסקה פוגענית, וסביבת עבודה עוינת. למרשתי יומן עם רישום מפורט והקלטת שיחות והתכתבויות עם גורמים שונים במשרד ראש הממשלה, המודעים להתעללות של הגברת נתניהו. אנו בטוחים שבית הדין ישים סוף להתנהלות הידועה לשמצה במעון הרשמי".

בליכוד הגיבו: "זו רכילות שקרית ומרושעת, הכל מתוזמן לערב יום הבחירות, המטרה לפגוע בליכוד לזכות בבחירות. חבל זה לא יעזור לכם כי מצביעי הליכוד יוצאים ומנצחים".