תנועת "בוחרים במשפחה" נגד חברת החשמל

בעקבות הודעת חברת החשמל על מענק לזוגות גאים שהחלו בתהליך פונדקאות, אומרים בתנועת "בוחרים במשפחה": "חברת החשמל יחד עם הארגונים לפירוק המשפחה מחזירים אותנו לתקופות אפלות של סחר בילדים ובנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/20 13:07 א באדר התשפ

תנועת "בוחרים במשפחה" נגד חברת החשמל
אילוסטרציה, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בעקבות הודעת חברת החשמל כי תציע מענק של שלושים אלף שקל  לזוגות גאים בקרב העובדים שמתחילים בהליך פונדקאות בתנועת "בוחרים במשפחה" מגיבים:

"תנועת בוחרים במשפחה מוחה כנגד המענק שמציע ארגון העובדים של חברת החשמל לסחר בנשים. הזכות של ילד לגדול בחיק אמו הביולוגית חשובה ומשמעותית הרבה יותר מקניית חוויית הורות למי שבחרו שלא להביא ילד לעולם בדרך הטבע ולגדלו יחד עם אמו. חברת החשמל יחד עם הארגונים לפירוק המשפחה מחזירים אותנו לתקופות אפלות של סחר בילדים ובנשים. צריך לשים סוף לתופעה המבישה הזו".

נזכיר כי חברת החשמל הודיעה אתמול (ד') כי כל עובד או עובדת מהקהילה הלהט"בית שיחלו בהליך פונדקאות, יקבלו מענק כספי בגובה שלושים אלף שקלים. כאשר המענק יינתן מתקציב ארגון העובדים של חברת החשמל, שממומן על ידי כל עובדי החברה.

בדף הפייסבוק הרשמי של חברת החשמל נכתב: ''גם אצלנו מציינים היום את יום המשפחה עם החלטה תקדימית שאנחנו ממש מקווים שעוד חברות יצטרפו אלינו. זוגות גאים עובדי ועובדות חברת החשמל שיתחילו בהליך פונדקאות יקבלו מענק של 30,000 ש"ח מארגון העובדים''.

יצויין כי מדיניות החברה עד כה היתה הענקת מענק לכל עובד שהחל בתהליך פונדקאות, כעת הוחלט כי המענק יינתן גם ללהטבי"ם.