התשובה להחרמת יו"ש – חברים לריבונות

מבצע 'חברים לריבונות' של "תנועת הריבונות" ו"דפי כתום" משלב בין חיזוק פעילותה הציבורית של תנועת הריבונות לביצור הכלכלה ביהודה ושומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/20 12:44 א באדר התשפ

התשובה להחרמת יו"ש – חברים לריבונות
הפגנת תנועת הריבונות, צילום: תנועת הריבונות

בצירוף זמנים בלתי מתוכנן, אך בעל משמעות רבה' יוצאת תנועת הריבונות יחד עם 'דפי כתום' במבצע 'חברים לריבונות' הכולל גם חיזוק לעסקים ולכלכלה ביו"ש, זמן קצר לאחר ההחלטה במועצת זכויות האדם של האו"ם להחרים חברות ועסקים הפועלים ביהודה ושומרון.

במיזם 'חברים לריבונות' קוראת תנועת הריבונות לתומכיה ברחבי הארץ להצטרף כחברים לתנועה, ובכך להגדיל את כוחה הציבורי בפעילותה מול מקבלי ההחלטות בכנסת ובממשלה. עיקרה של הפעילות היא הדרישה להחלה מיידית של ריבונות ישראל ביהודה ושומרון ולהתנגדות נמרצת לכל הסכמה עקרונית לרעיון הקמתה של מדינה זרה בלב הארץ.

"תקופה זו שלאחר פרסום פרטי תכניתו המדינית של הנשיא האמריקאי היא תקופה מורכבת בה נדרש מאמץ כפול ומכופל על מנת לחזק את מנהיגי ישראל בהתנגדותם לרעיון המדינה הפלשתינית, לצד החובה לתבוע מהם לנצל את חלון ההזדמנויות ההיסטורי ולקבוע עובדות ריבוניות בשטחי ארץ ישראל תוך הסכמה וגיבוי של הממשל האמריקאי", אומרים בתנועת הריבונות, ומסבירים את הצורך בחיזוק והרחבת פעילותה של התנועה דווקא בימים אלה של הכרעה.

כאמור, למבצע 'חברים לריבונות' ערך מוסף בדמות חיזוק הכלכלה ביהודה ושומרון. המצטרפים למבצע יזכו בכרטיס חבר המעניק שורה ארוכה של הטבות והנחות בבתי עסק וחברות ביהודה ושומרון במגוון תחומים, החל ממסעדות ובתי קפה וכלה בצימרים ומתן שירותים רבים.

ליוזמה חברו תנועת הריבונות ו'דפי כתום', מדריך העסקים ביו"ש הפועל מזה 11 שנים לקידום בתי עסק ויוזמות כלכליות ביהודה ושומרון, מדריך שהוקם בראשיתו כמענה לתנועות החרם למיניהם ומאז הוא מקדם פרסום לכ-2500 בתי עסק.

"בימים אלה שבהם צבועי האומות מנסים להחרים את ההתיישבות ואת הכלכלה ביהודה ושומרון אנו נרתמים יחד עם ציבור ענק של תומכים ואוהבי ארץ ישראל לתת מענה מעשי בדמות העדפה של בתי העסקים והחברות הפועלות ביהודה ושומרון", אומרות ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, הקוראות לתומכי חזון הריבונות להצטרף למבצע ולחבור למעגלים ההולכים ומתרחבים של פעילים ותומכים בכל רחבי הארץ: 


"אנו בשעה שבכוחה להפוך למכרעת עבור גורלה של מדינת ישראל כולה. התגייסות כוללת של אוהבי ארץ ישראל להצלחה במערכת הבחירות הנוכחית תהיה נדבך דרמטי בדרך ליישום חזון ריבונות ישראל על ארץ ישראל כולה ולבלימת הרעיון המסוכן של הקמת מדינה זרה בלב ארצנו".

 
הקישור להצטרפות: 
https://nirshamti.co.il/ribonut/
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן