פתרון למצוקת החנייה במרכז העיר ירושלים: חניון נוסף ייפתח

האם יימצא פתרון למצוקת החנייה במרכז העיר ירושלים? בקרוב תושבי שכונת מוסררה יוכלו להחנות את רכביהם בחניון למרגלות העירייה בשעות הלילה. העירייה: "מדובר בפיילוט, אם יצליח, ייהנו ממנו גם תושבי הרחובות הסמוכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/20 11:30 א באדר התשפ

פתרון למצוקת החנייה במרכז העיר ירושלים: חניון נוסף ייפתח
אילוסטרציה , צילום: shutterstock

אחרי ההודעה על שעת חנייה חינם בשעות היום בירושלים, בשורה חדשה בנושא החנייה, בעיקר לתושבי שכונת מוסררה והרחובות הסמוכים לה במרכז העיר ירושלים, רחוב שבטי ישראל, שלומציון המלכה וכורש.

על פי ההסדר החדש, תושבי שכונת מוסררה בעלי תו חניה אזורי יוכלו מתחילת החודש הקרוב להחנות ללא תשלום את רכבם מהשעה 17:00 , עם חזרתם הביתה, בחניון העירייה בכיכר ספרא.

מדובר בבשורה של ממש עבור אזור שקיימת בו מצוקת חניה קשה מזה שנים רבות. החניה החינמית תתאפשר למשך הלילה עד השעה 07:45

יו"ר המינהל הקהילתי מוסררה (מורשה), אבי מויאל: "הגענו להסכמה מול העירייה, על הסדר שיקל על התושבים, וזו אכן יוזמה חדשה ומבורכת". לדברי חבר המועצה ומחזיק תיק החניה, עו"ד יוסי חביליו, "מדובר בפיילוט חדש, ואם יצליח הוא יורחב גם לבעלי תווי חניה אזוריים נוספים בסמוך לכיכר ספרא, כגון הרחובות כורש ושלומציון המלכה, שגם בהם קיימת מצוקת חניה קשה במיוחד".

עוד הוסיף: "במסגרת הפעולות שלנו להקל את מצוקת החניה בעיר, אנו שמחים לסייע לתושבי מרכז העיר על ידי פתיחת חניון ספרא לבעלי תו אזורי חינם מהשעה 17:00 ועד 07:45.

אחרי ההסדרים החדשים שנעשו בשכונות בית הכרם וקטמונים על מנת לשפר את החנייה,  מדובר בבשורה משמעותית לתושבי העיר, "אנו עושים מאמץ לפתוח חניונים נוספים ברחבי העיר לתושבי השכונות", בישר השבוע חביליו.