עידן עמדי לקראת עצרת הבנים: "ערבים זה לזה"

הזמר עידן עמדי בפוסט נרגש לקראת העצרת למען השבת הבנים : "אנחנו ישראלים ואנחנו ערבים זה לזה  ולא ישמע עוד בארץ הזו ׳כל אדם לגורלו׳

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/20 18:17 ל בשבט התשפ

עידן עמדי לקראת עצרת הבנים: "ערבים זה לזה"
עידן עמדי, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת העצרת למען השבת הבנים מחר (רביעי) בבאר שבע, כותב הזמר עידן עמדי בפוסט נרגש בפייסבוק: "כל אדם לגורלו׳. זה המשפט אותו בחרו הנאצים לשים מעל ראשיהם של היהודים הנכנסים בשער מחנה הריכוז הארור בוכנוולד. בערך בגיל 18 שמעתי את הסיפור על אותו משפט ומאז הוא מעצב את חיי ואת הבחירות שאותן עשיתי בשנים שעברו מאז. לא סתם בחרו אוייבנו במשפט הזה, הוא ממחיש את עומק הבדידות של האדם ואת ההיפך הגמור  מ״כל ישראל ערבים זה לזה״  שעליו אנחנו גדלים מהיותנו ילדים".

עוד כתב עמדי, כי בימים האחרונים תיבת ההודעות שלו מוצפת באנשים שרוצים להרתם למטרה ולהשפיע. וחשוב לו לעצור ולומר להם תודה בשם המשפחות, שחשות לעיתים בודדות בתוך המערכה הזו ומול אטימות של אנשים צינים. "הצעקה של אותן משפחות היא גם הצעקה של תושבי הדרום שבכל כמה שבועות נאלצים לרוץ למקלטים, זו גם הצעקה של אנשי המילואים שעוזבים את הבית בכל פעם ויוצאים למערכה שלא משנה דבר, והיא צעקתם של המשפחות שלצערנו הקריבו את היקר להן מכל,  את הילדים שלהם,  בכדי שלנו תהיה היכולת לקיים שגרה".

עמדי קרא לציבור להגיע לעצרת מחר בערב בבאר שבע ולתמוך במאבק ובמשפחות, יחד עם זמרים ואנשי ציבור נוספים שישתתפו בה. 

נזכיר, כי מחר (רביעי) בשעה 18:00 תתקיים עצרת להשבת הבנים באמפי-פארק באר שבע, בסימן "#הפסקנו_לשתוק- מחזירים את הבנים"

הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו

הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטוצילום: יחצ