סקר מנדטים: הליכוד ממשיך להוביל

הליכוד ממשיך מאז אמש להוביל בסקרים, אך גוש הימין עדיין רחוק בכדי להגיע ל-61 מנדטים. יהדות התורה הופכת למפלגה הקטנה ביותר, ועוצמה יהודית משתפרת בסקרים אך עדיין לא קרובה כדי לעבור את אחוז החסימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/20 20:52 כט בשבט התשפ

סקר מנדטים: הליכוד ממשיך להוביל
הליכוד שומר על היתרון יום נוסף., צילום: פלאש 90, נועם ריבקין, מארק ישראל סלם

סקר חדשות 13 מצטרף לשני הערוצים ומסמן את הליכוד כמפלגה המובילה. זהו היום השני שבו מפלגת הליכוד מובילה בסקרים, ועוברת את כחול לבן במנדט. הבעיה הגדולה שנותרה היא הגושים שרחוקים מלהגיע ל-61 מנדטים. שני הגושים נמצאים בשוויון של 56 מנדטים, וישראל ביתנו נשארת לשון המאזניים. 

הליכוד
33
הליכוד
כחול לבן
32
כחול לבן
שס
8
שס
ישראל ביתנו
8
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
14
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
7
יהדות התורה
זהות
0
זהות
העבודה-גשר
10
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
8
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי חדשות 13 בתאריך 24/02
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא

הליכוד זוכה ל-33 מנדטים, לעומת 32 לכחול לבן. הרשימה המשותפת עולה בעוד מנדט- 14, העבודה-גשר-מרצ מתחזקת ל-10, על חשבון כחול לבן. ש"ס יציבה בסקרים  עם 8 מנדטים, ימינה דווקא עולה ל-8 מנדטים, כך גם ישראל ביתנו עם 8 ובמגמת התחזקות מזה זמן רב. באופן מפתיע המפלגה שיורדת ונחלשת היא יהדות התורה שיורדת ל-7 מנדטים.

עוצמה יהודית רחוקה מאחוז החסימה, אך באופן מפתיע מתחזקת עם 2%, דבר שבאופן טבעי הופך את יו"ר המפלגהאיתמר בן גביר לאופטימי. "הגיע הזמן שבליכוד יפסיקו את המתקפות נגד עוצמה יהודית. הסקר הערב מוכיח כי לעוצמה יהודית יש בייס קשיח של מצביעים שיצביעו רק לעוצמה יהודית ולא לאף מפלגה אחרת. אנו קוראים לליכוד להפסיק את המתקפות נגדנו, ובמקום לנסות לפגוע בסיכויים להקמת ממשלת ימין, לסייע לעוצמה לעבור את אחוז החסימה כדי שאחרי הבחירות תוקם ממשלת ימין חזקה ויימנעו בחירות רביעיות".