ליברמן מגיב לבנט: "אף אחד לא אמר לי שיש צנזורה על הפגישה בקטאר"

יו"ר ישראל ביתנו משיב לשר הביטחון, לאחר שזה האשים אותו בעבירה על חוקי הצנזורה, בכך שחשף פרטים אודות פגישת ראש המוסד עם ראש שירות המודיעין של קטאר. "הקטארים יודעים, המצרים יודעים, חמאס יודע, וממי מנסים למנוע את המידע? מתושבי ישראל"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/02/20 08:03 כט בשבט התשפ

ליברמן מגיב לבנט: "אף אחד לא אמר לי שיש צנזורה על הפגישה בקטאר"
ליברמן. מגיב לבנט, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מגיב לדברים של שר הביטחון נפתלי בנט אמש ואומר: "הממשלה מנסה לרמות את הציבור". כזכור, אמש הטיח יו"ר ימינה בליברמן שהוא מפר את חוקי הצנזורה, לאחר שזה גילה בתחילת השבוע על נסיעת ראש המוסד לפגישה בקטאר, זאת כדי לסייע במאמצים של ישראל להסדרה מול חמאס. בנט האשים את ליברמן כי בכך שסיפר אודות הפגישה בקטאר הוא עבר על הצנזורה ולמעשה סיכן את ביטחון ישראל.

"אף אחד לא אמר לי שיש צנזורה", התקומם ליברמן בראיון לכאן 11, "הקטארים יודעים, המצרים יודעים, חמאס יודע, וממי מנסים למנוע את המידע? מתושבי ישראל. הממשלה מנסה לרמות את הציבור" אמר בכעס יו"ר ישראל ביתנו.

נזכיר, כי לפגישה המדוברת, הגיעו ראש המוסד יוסי כהן ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי בחשאי לקטאר, בניסיון לסייע למאמצי ההסדרה ברצועת עזה. השניים הגיעו לדוחא, בירת קטאר, בתחילת החודש ונפגשו עם מוחמד בן אחמד אל מסנד, ראש שירותי המודיעין והיועץ לביטחון לאומי של אמיר קטאר. בפגישה השתתף גם מוחמד אל עמאדי, השליח הקטארי לרצועת עזה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן