שישה זקנים עריריים נפטרו בשבוע אחד: "שימו לב לשכנים העריריים שלכם"

מתנדבי זק"א טיפלו במקרה שישי בתוך ימים ספורים של זקן ערירי שנפטר, ואיש לא ידע על מותו: "מקומם שרק בגלל הריח הנוראי שהציק לשכנים מצאו את הקשישים והעריריים, לא בגלל שמישהו דאג או היה אכפת לו מהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 18:38 כד בשבט התשפ

שישה זקנים עריריים נפטרו בשבוע אחד: "שימו לב לשכנים העריריים שלכם"
טרגדיה נוספת, צילום: דוברות זק"א

טרגדיה נוספת של קשיש ערירי שנפטר. היום (ד') בצהריים התקבל דיווח במוקד זק"א על גופת גבר שנמצאה במצב ריקבון ברחוב הארזים בטבריה.

שי לוי מתנדב זק"א טבריה שטיפל בזירה, סיפר: "מיד כשהתקרבתי לבניין הרגשתי את הריח הנוראי, המראות היו קשים מאוד, מדובר בגבר ערירי בן 49 שככל הנראה נפטר לפני למעלה משבוע ימים ושכב לאחר מותו זמן רב עד שהשכנים הרגישו את הריח הנוראי הבלתי נסבל והזעיקו את כוחות המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את המנוח במצב קשה מאוד.
פראמדיק מד"א אישר את מותו, מתנדבי זק"א טיפלו בגופת המנוח ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. גופת המנוח הועברה לבית העלמין בטבריה שם הוא יובא הערב לקבורה".

יהודה משי זה"ב, יו"ר זק"א

יהודה משי זה"ב, יו"ר זק"אצילום: דוד כהן, פלאש 90

יו"ר זק"א, יהודה משי-זהב, התייחס לנושא ואמר כי "אנחנו חייבים לעשות חשבון נפש. איך יתכן שבשלושה ימים, רק מתחילת השבוע הנוכחי טיפלו מתנדבי זק"א בשישה מקרים של קשישים ועריריים שנמצאו במצב של ‏איבוד צלם אנוש. כל אחד חייב להזדעזע ולהבין שמדובר בזירות קשות מאוד! אנחנו מוצאים את גופותיהם של הקשישים והעריריים במצב הכי שפל שיש".

משי-זהב הצר על חוסר הערבות ההדדית: "מקומם שרק בגלל הריח הנוראי שהציק לשכנים מצאו את הקשישים והעריריים, לא בגלל שמישהו דאג או היה אכפת לו מהם. חייבים לעצור את זה! אנחנו מבקשים ומתחננים שוב ושוב - שימו לב לשכנים שלכם העריריים והקשישים לראות שהם בסדר, נקישה בדלת, אפילו רק פעם ביום - לבדוק בשלומם כדי להציל את חייהם".