הרב רפי פרץ: "לחסום את 'טיקטוק' בכל דרך

בעקבות הדיווחים המתרבים על ילדים המנסים את 'אתגר הטיקטוק', המסוכן, שר החינוך התייחס לנושא וטען כי יש לחסום את האפליקציה בכל דרך: "להוריד אותו ולחסום אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 17:55 כד בשבט התשפ

הרב רפי פרץ: "לחסום את 'טיקטוק' בכל דרך
השר פרץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם ניתן להילחם ב'אתגר הטיקטוק'? שר החינוך, הרב רפי פרץ, אומר שיש לחסום את האפליקציה, מכיוון שהיא מהווה סכנה. בנאום בוועידת השלטון המקומי היום (ד'), אמר שר החינוך כי מדובר ב"סכנה גדולה מאוד", והוסיף כי "הטיק טוק הזה, צריך להוריד אותו בכל דרך ולחסום אותו".

דברי של שר החינוך מגיעים לאור דיווחים חוזרים ונשנים על ילדים שנפצעו מ'אתגר הטיקטוק', במסגרתו הם מעלים סרטונים שלהם לאפליקציה החברתית הפופולרית, באתגר בו צריך ילד להפיל את עצמו על הגב. באופן טבעי, מקרים רבים מסתיימים בפציעות, כשבשבוע שעבר הגיע נער כבן 17 לבית החולים שערי צדק עם חבלת ראש קשה.

שר החינוך התייחס גם למורה שהשליכה תפוח לעברו של ראש הממשלה נתניהו, בכנס בנתניה בתחילת השבוע, ואמר כי היא תזומן לבירור: "הוריתי לזמן לבירור את המורה שהשליכה תפוח לעבר ראש הממשלה. זה לא מעניין אותי מי ראש הממשלה, מעניין אותי שזה חציית גבול. לא עושים דבר כזה כנגד מי שנמצא בקודקוד הפירמידה שלנו. היא השוותה  אותו להיטלר - זה חמור ביותר, היא חצתה קו אדום מילולי ופיזי. לא נקבל אלימות מכל סוג שהוא במערכת החינוך".