בנט: "אנחנו אוגרים גופות מחבלים כדי להפעיל לחץ על ארגון חמאס"

שר הביטחון אמר כי "אם בעזה יהיה שקט - יהיה להם טוב, לא יהיה שקט - יהיה להם רע". במהלך דבריו התייחס בנט לדברים שפרסם מוקדם יותר ח"כ הנדל: "ראשי ימינה מכריזים שהם רק ביבי, אנחנו מציעים ממשלת אחדות ציונית, שותפות של דתיים וחילונים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/02/20 11:46 כד בשבט התשפ

בנט: "אנחנו אוגרים גופות מחבלים כדי להפעיל לחץ על ארגון חמאס"
בנט, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

בראיון שנערך עמו ב-103FM דיבר נפתלי בנט על המצב בדרום, והסביר איך למרות ההקלות נעשים מאמצים להשיב את הבנים הביתה: "אנחנו מנחילים שיטת שכר ועונש. יהיה שקט יהיה להם טוב. לא יהיה שקט יהיה להם רע. כשיהיה שקט יהיו סוחרים,יבוא יצוא ודייג וגם לא נפציץ אותם. כשיש בלונים אנחנו סוגרים את כל העסק הזה ומפציצים להם בסיסים ומפעלים לייצור רקטות. אני מאשר אישית כל מטרה ואין שם דיונות אני מבטיח לך.

בהתייחסו להשבת הבנים אמר: "חמש שנים ניסו קו מסוים בעניין הזה, וזה לא צלח. אני הולך על דרך אחרת, ביום השני שלי בתפקיד אספתי צוות עם גישה מאוד שונה. אם יש חמאסניק שחצה את הגדר ופעם היינו מחזירים אותו, היום אנחנו מחזיקים אותו כקלף מיקוח. אנחנו עושים הרבה פעולות כדי להביא לשחרור הבנים".

במהלך הראיון התייחס גם לכחול לבן: "כחול לבן מפלגה שמאלנית אנטי-דתית שניסתה לסגור את ישיבות ההסדר. גנץ ובוגי אפשרו את מנהרות החמאס בצוק איתן. אני נלחמתי וגרמתי להשמדתן. רציתי מתקפת פתע, אבל הם לא הסכימו, ושילמנו מחיר. לפיד ושלח רוצים לגרש 80 אלף איש מבתיהם". 

דבריו של בנט לא נאמרו על קרקע יבשה. בדבריו השיב בנט לח"כ יועז הנדל, שמוקדם יותר הבוקר פרסם רשומה בדף הפייסבוק שלו, בה הוא תוקף את ימינה ומצד שני פונה לבני הציונות הדתית: "אחי ואחיותיי מהציונות הדתית, בימים האחרונים מכריזים ראשי ימינה שהם רק ביבי. עזבו רגע את הנושאים הערכיים בצד. עזבו את החינוך שעליו הם אמורים לדבר להצנע לכת, דוגמא אישית או סתם שראש ממשלה לא יהיה כזה שעומד לדין על שוחד. בואו נדבר על משמעות ההצהרות שלהם. האם באמת עדיפות בחירות רביעיות על פני ממשלת אחדות עם שלושה רמטכ"לים, שכולנו שרתנו תחת פיקודם"? לבסוף כתב: "מי שמצביע ימינה מצביע לחוסר יציבות שלטונית, לבחירה באדם אחד על פני המדינה. אנחנו מציעים ממשלת אחדות ציונית, שותפות של דתיים וחילונים ובית למי שאכפת לו מהמדינה הזאת".