ירידת מתח? ליצמן: "יכול להיות שנבטל את הוראת הבידוד לשבים מתאילנד"

שר הבריאות התייחס להתפשטות נגיף הקורונה, ואמר כי בהתאם למצב בארץ, ייתכן והוראת הבידוד לשבים מתאילנד תבוטל. "הנחת העבודה היא שהנגיף יגיע, אך אנחנו עושים מאמצים עילאיים כדי שזה לא יקרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 11:10 כד בשבט התשפ

ירידת מתח? ליצמן: "יכול להיות שנבטל את הוראת הבידוד לשבים מתאילנד"
ליצמן. יבטל את הוראת הבידוד?, צילום: פלאש 90

שר הבריאות יעקב ליצמן מתייחס היום (ד') לחובת הבידוד עליה הכריז משרד הבריאות לשבים מתאילנד, ואמר בריאיון לוואלה! NEWS כי "יכול להיות שנבטל את הוראת הבידוד בתוך יומיים שלושה". ליצמן התייחס למאמצי המניעה מפני התפשטות הנגיף בישראל והסביר כי המדינה עושה את כל המאמצים כדי למנוע זאת, אך אין מדובר בכיסוי הרמטי. "הנחת העבודה במשרד הבריאות היא שהנגיף יגיע, אך אנחנו עושים מאמצים עילאיים כדי שזה לא יקרה. צריך לזכור שיש הרבה פתחים בישראל, כמו הפלסטינים, עזה ואנשים שבאים מקונקשנים"

נזכיר, כי משרד הבריאות הוציא צו מיוחד לחוזרים מהמדינה האסייאתית, המורה על בידודם למשך תקופה של לפחות 14 יום מרגע נחייתם בשדה התעופה. המשרד מבקש בהוראתו כי מי ששוהה בבידוד יעדכן בדבר מיקומו את רופא המשפחה וזאת על מנת לוודא כי התנאי אכן מתקיים. במשרד הבריאות לא הסתפקו בכך והוציאו אזהרת מסע נרחבת למדינות אסיה, מלבד סין אליה יצאה אזהרה מוקדמת יותר.

בראיון, ליצמן מתייחס לאזהרת המסע וזוקף זאת לזכות התנהלות משרדו . "הייתי הראשון שמנע את הטיסות מסין, והוספנו את תאילנד, הונג קונג ועוד מדינות" טען שר הבריאות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן