תאונה קטלנית: הרוג ו-10 פצועים בתאונה ליד קריית מלאכי

תאונה קטלנית בכביש 40 סמוך לצות קסטינה: משאית התנגה במיניבוס וגבתה את חייו של גבר בשנות ה- 50 לחייו. בתאונה עוד עשרה פצועים, אחת מהם אישה במצב קשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 08:29 כד בשבט התשפ

תאונה קטלנית: הרוג ו-10 פצועים בתאונה ליד קריית מלאכי
זירת התאונה, צילום: דוברות מד"א

תאונה קטלנית הבוקר סמוך לקריית מלאכי: גבר כבן 50 נלכד במיניבוס שהתנגש במשאית, ומותו נקבע במקום דקות ספורות לאחר מכן. מעבר לגבר, עוד עשרה פצועים מהתאונה, ביניהן אישה במצב קשה ועוד ארבעה במצב בינוני. הפצועים פונו להמשך קבלת טיפול בבית החולים קפלן שברחובות. 

צפו בדברים:

מיד לאחר המקרה, פתחה המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי באזור מורגשים עומסי תנועה.  הדיווח על התאונה עצמה התקבל במוקד 101 של מד"א קצת לפני חמש בבוקר. פרמדיק מד"א, הנרי זערעור, סיפר כי "כשהגענו למקום, הבחנו בתאונה קשה מאוד, ראינו משאית עומדת בצד הכביש, ומיניבוס שהתנגש בחלקה האחורי מעוך בצורה קשה. בחלקו הקידמי של המיניבוס נלכד גבר כבן 50, הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה, והיה מחוסר הכרה, בבדיקות רפואיות שביצענו, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

אופיר לוי,מהמרכז הרפואי קפלן מסר: "בשעה חמש וחצי הגיעו עם מד"א ארבעה פצועים בטווחי גיל 20 עד 40, שניים מהם במצב בינוני עם חבלות ראש וגפיים, לא נשקפת סכנה לחייהם והם נמצאים ברגעים אלו בבדיקות הדמיה מקיפות בליווי הצוות הרפואי, ושניים במצב קל עם פגיעות גפיים שנמצאים בקפלן להמשך השגחה".