הרב דרוקמן: "החזרת אורון שאול והדר גולדין היא חובה קדושה"

יו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא קורא להחזרת החללים שנפלו במבצע צוק איתן, ומבקש מהציבור להגיע לעצרת שתתקיים בשבוע הבאה ותדרוש מהמדינה לפעול. "אי אפשר בשום פנים, לשכוח את שני לוחמי צה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 19:01 כג בשבט התשפ

הרב דרוקמן: "החזרת אורון שאול והדר גולדין היא חובה קדושה"
הרב חיים דרוקמן. קורא להחזרת החללים, צילום: פלאש 90

הרב חיים דרוקמן, יושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא,  קורא לציבור להגיע לעצרת ''הפסקנו לשתוק'' שתיערך בשבוע הבא בבאר שבע, בדרישה להשיב את הנעדרים הישראלים הדר גולדין ואורון שאול מרצועת עזה. במסר שמעביר הרב דרוקמן הוא אומר: "אי אפשר בשום פנים, לשכוח את שני לוחמי צה"ל, הדר גולדין ואורון שאול שעדיין בשבי ואנחנו מצווים להחזיר אותם הביתה."

"זוהי ממש חובה קדושה שמוטלת עלינו, שאסור להזניח אותה בשום פנים וצריך לפעול ולעשות את הכל כדי שאכן היא תתממש ובכל ההקדם, מוסיף הרב, "בוודאי שאסור לשכוח את השבוי אברה מנגיסטו שזוהי מצווה שאין כדוגמתה, מצוות פדיון שבויים שמצווים לעשות הכל כדי לפדות את השבוי משביו, זו חובת כולנו לעשות את הכל כדי להחזיר את השבויים הביתה. השבויים שנשמותיהם בעולם האמת ובוודאי את השבוי החי שנשמתו בגופו ומן הראוי לעשות הכל כדי שישוב אלינו בחיים. נתפלל בכל ליבנו ונפעל ככל יכולתינו כדי שהעניין הזה יתממש ובמהרה בימינו".

נזכיר, כי הדר גולדין ואורון שאול נהרגו במהלך פעילות צה"ל במבצע האחרון בעזה, שכונה "צוק איתן". מאז משפחות שני החיילים עושות מאמצים גדולים בכדי לשכנע את הממשלה לפעול להחזרת החללים, אך טרם הצליחו בכך. עצרת זו נועדה להמשיך את מסע הלחצים על ההנהגה מתוך תקווה כי ישתלמו לבסוף.