דיכטר מגן על נתניהו: "מספיק מנוסה להתמודד בבית המשפט"

סגר שר הביטחון מתייצב לימינו של ראש הממשלה, ובטוח בהצלחתו במשפט שיחל בחודש הבא. "הוא מגיע עם ניסיון של 14 שנים כראש ממשלה". דיכטר גם עקץ את גנץ: "הראיונות שלו מסייעים לנו, אנשים מבינים במי מדובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 18:02 כג בשבט התשפ

דיכטר מגן על נתניהו: "מספיק מנוסה להתמודד בבית המשפט"
אבי דיכטר. מגן על נתניהו, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחל ב- 17 למרץ, כך דיווחנו מוקדם יותר היום(ג'). מי שמבקש להתייצב לימין ראש הממשלה הוא סגר שר הביטחון אבי דיכטר שאומר לרדיו 103 FM: "נתניהו מספיק חזק להתמודד, אנחנו ננצח בבחירות".

דיכטר הוסיף ואמר כי "נתניהו מגיע עם 14 שנות ניסיון כראש ממשלה ועם היכולת שהוא צבר בחלוקת קשב. אני רואה את ההתעוררות בציבור שלנו ואני מאמין שננצח בבחירות. דיכטר התייחס גם ליריבו של נתניהו, יו"ר כחול לבן בני גנץ, ואמר: "אחד הדברים שמסייעים לנו זה הראיונות של גנץ. אנשים מתחילים להבין במי מדובר. אין דבר כזה לקפוץ לפוליטיקה בלי ניסיון של יום אחד בכנסת, יום אחד בממשלה. זה סיכון בלתי קביל בעיניי". 

בני גנץ

בני גנץ. הראיונות שלו מסייעים לליכודצילום: שמוליק עלמני

נזכיר, כי מוקדם יותר נקבע, כי משפטו של ראש הממשלה יחל רק לאחר הבחירות, ב- 17 למרץ. על פי החוק, נתניהו יהיה מחוייב להתייצב לכל הפחות לדיון הראשון, והגעתו לבית המשפט תגרור כלי תקשורת רבים למקום. בדיון יוקראו כתבי האישום של נתניהו, ואירוע זה יעמוד בגולת הכותרת יום לאחר השבעת הכנסת החדשה.