איום כלפי שחקני ליגת קט-רגל ליוצאי אתיופיה: "אם לא תגיעו לאירוע עם נתניהו - תודחו"

לקראת אירוע בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו וח"כ גדי יברקן, שלחה ההנהלת הליגה הודעה לשחקנים יוצאי אתיופיה: "מי שרשום ולא יגיע לטקס יסיים את העונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 14:05 כג בשבט התשפ

איום כלפי שחקני ליגת קט-רגל ליוצאי אתיופיה: "אם לא תגיעו לאירוע עם נתניהו - תודחו"
צילום: Gili Yaari/Flash90

שחקנים יוצאי אתיופיה בליגת הקט-רגל הארצית ההתנדבותית של בני העדה‎ (א.י.פ.ל) קיבלו הודעת סמס מההנהלה ובה איום ברור: אם לא תגיעו לאירוע שיתקיים היום (ג') בהשתתפות ראש הממשלה וח"כ גדי יברקן - תודחו. מדובר לכאורה באירוע ספורטיבי לציון 20 שנה להקמת הליגה, אולם כמה שחקנים וגורמים הקשורים למנהלת הליגה התרעמו כי נתניהו ויברקן "ניצלו" את האירוע והחליטו להשתתף בו בגלל הבחירות בעוד פחות משבועיים.

"על כל קבוצה להגיע לטקס עם 80% מהסגל הרשום באתר, ועל כל קבוצה להעביר רשימת שחקנים אשר מגיעים לטקס עד ליום שלישי", נכתב בהודעה שהועברה לשחקנים לגבי הטקס, ופורטו גם העונשים: "שחקן אשר רשום ולא יגיע לטקס - יסיים את העונה; על כל שחקן שלא יגיע לטקס - תופחת לקבוצתו נקודה; קבוצה אשר תגיע לטקס בפחות מ- 50% מהסגל שלה - תודח מהליגה".

האירוע עם נתניהו ויברקן מתקיים הערב בגדרה סמוך מאוד לאירוע מקביל של כחול לבן עם יוצאי אתיופיה בעיר רחובות הסמוכה בהשתתפות יו"ר המפלגה בני גנץ וח"כ פנינה תמנו שטה. מהליכוד נמסר: "יובהר כי אין קשר בין ההודעות שהועברו לשחקנים על-ידי העמותה המארגנת לבין השתתפות ראש הממשלה כאורח באירוע".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן