לאחר סיום פרשת המפתח: אברכי ותלמידי ישיבת מרכז הרב הגיעו להתפלל עם הרב אריה שטרן

לאחר התפילה נאמר: "לא יעלה על הדעת שש"ס החרדית תדיח את כבוד הרב". התאחדות המלונות בירושלים: "מחזקים את ידיו של הרב שטרן ודורשים מהשר לשירותי דת לפעול למינוי מיידי של מועצה דתית חדשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 13:38 כג בשבט התשפ

לאחר סיום פרשת המפתח: אברכי ותלמידי ישיבת מרכז הרב הגיעו להתפלל עם הרב אריה שטרן
צילום: ללא

אברכי ותלמידי ישיבת מרכז הרב הגיעו היום (ג) להתפלל תפילת מנחה עם רב העיר ירושלים, הרב אריה שטרן, על מנת למחות על הפגיעה בו ובכבוד התורה, ולהתפלל שלא יקרו עוד ביזיונות כאלה בעתיד.
הציבור חיזק את הרב: "לא יעלה על הדעת שש"ס, מפלגה חרדית, תדיח את כבוד הרב, אנו בטוחים שיו"ר ש"ס השר דרעי מכבד את כל הרבנים ויאריך את כהונת הרב".

כזכור, הבוקר פרסמנו כי הרב קיבל לידיו מפתח חדש ללשכה והפרשה העגומה הגיעה אל סופה.

גם בהתאחדות המלונות בירושלים לא נשארו אדישים וחיזקו את ידי הרב שטרן. בהתאחדות דורשים מהשר לשירותי דת לפעול למינוי מידי של מועצה דתית נבחרת במקומו של יו"ר המועצה, יהושע ישי. כך עולה ממכתב של ישי ברנע, יו"ר התאחדות המלונות בירושלים, שנשלח הבוקר לשר לשירותי דת. 

צילום: ללא

צילום: ללא

במכתב ששלח הבוקר ברנע לשר לענייני דתות יצחק וקנין, בעקבות התנהלותו של ישי, נכתב בין היתר: "אין זה סוד שהממונה על המועצה הדתית מר יהושע ישי אשר ניהל במשך שנים את המועצה הדתית ללא נוכחות רב ראשי בעיר מנסה בכל דרך להכשיל את עבודתו של הרב שטרן ולפגוע בכבודו. הדבר החל מספר שבועות לאחר היבחרו של הרב שטרן וכאשר מלאו לו 70. ישי ברוב חוצפתו הודיע לרב על סיום עבודתו".
ברנע מודה במכתבו לשר וקנין על התערבותו המהירה בפרשה ומציין: "שמחתי לשמוע כי העמדת את מר יהושע ישי על מקומו ואמרת לו "כי לא תיתן לפגוע ברב שטרן", ואני מודה לך כל כך".