בנט: ״אנחנו מזהים סימנים ראשוניים של התרופפות של איראן בסוריה"

שר הביטחון, נפתלי בנט, מתייחס לסוגית אירן וסוריה: "אנחנו עוברים מתפיסה מגננתית לתפיסה התקפית - להחליש ולשחוק את ראש התמנון כדי להחליש את זרועותיו״

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 12:21 כג בשבט התשפ

בנט: ״אנחנו מזהים סימנים ראשוניים של התרופפות של איראן בסוריה"
בנט., צילום: תומר נויברג/פלאש 90

שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף היום (ג) בכנס New-Tech 2020 לפיתוח יכולות צבאיות בגני התערוכה. בנאומו אמר: ״יש מחאות ברחוב האיראני, העם הפרסי אומר לאייתוללות: ׳תפסיקו לבזבז את הכסף ולהקיז את הדם שלנו בהרפתקאות׳".

"לעם האיראני נמאס, ואנחנו בישראל מתכתבים עם המסר הזה. האדמה בוערת באיראן. הגחלים לא כובו, הן כוסו והן לוחשות" אמר בנט. "מבחינתנוסוריה זה לא רק איום אלא גם הזדמנות. הם שולחים כוחות כדי לנסות להתבסס שם ולהתיש אותנו, אבל אנחנו יכולים להפוך את החיסרון ליתרון. יש לנו עליונות מודיעינית ומבצעית, ואנחנו אומרים לאיראן בצורה ברורה: צאו מסוריה. אין לכם מה לחפש פה".

עוד הוסיף: "אני יכול לבשר כאן שאנחנו מזהים סימנים ראשוניים של התרופפות וחישוב מסלול מחדש של איראן בסוריה. רק התחלנו. אנחנו נגביר. אנחנו עוברים מתפיסה מגננתית לתפיסה התקפית - להחליש, להתיש, לעייף ולשחוק את ראש התמנון כדי להחליש את זרועותיו״.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן