מאחורי מודעות אנונימיות נגד עוצמה יהודית: הליכוד

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "מצער שהליכוד ממשיך לנסות לפגוע בעוצמה יהודית, למרות שבליכוד יודעים היטב כי בלי ארבעת המנדטים שלנו לא יכולה לקום ממשלת ימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 08:22 כג בשבט התשפ

מאחורי מודעות אנונימיות נגד עוצמה יהודית: הליכוד
עוצמה יהודית, צילום: פלאש 90

מפלגת הליכוד היא העומדת מאחורי מודעות אנונימיות באתר ערוץ 20 ואתר news1 נגד עוצמה יהודית, כך נחשף היום. החל מיום ראשון, הופיעו באתר ערוץ 20 מודעות אנונימיות ללא זיהוי מפלגתי נגד ריצת עוצמה יהודית לכנסת, בניגוד לחוק. ביום שני, התפרסמו מודעות זהות באתר news1, גם הן ללא זיהוי מפלגתי. 

בעקבות הדברים ומידע שהתקבל במפלגה, שיגר היועץ המשפטי של עוצמה יהודית, עו"ד חנמאל דורפמן, פנייה דחופה ליועמ"ש הליכוד אבי הלוי. בפנייה דרש לדעת האם הליכוד עומד מאחורי המודעות, בטרם תוגש עתירה בנושא לוועדת הבחירות.  

מהליכוד לא התקבלה תגובה אך זמן קצר לאחר שליחת המכתב, נוסף סמל הליכוד למודעות שהיו עד כה אנונימיות ובכך נחשף כי הליכוד הוא שעומד מאחוריהן. 

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "מצער שהליכוד ממשיך לנסות לפגוע בעוצמה יהודית, למרות שבליכוד יודעים היטב כי בלי 4 המנדטים של עוצמה יהודית לא יכולה לקום ממשלת ימין ומדינת ישראל תלך למערכת בחירות רביעית. נתניהו רץ מכנס לכנס ומסביר, בצדק, איך לגנץ אין ממשלה בלי טיבי, אך מנגד אין לו הסבר איך לביבי יש ממשלה בלי בן גביר. אמרנו וצדקנו: רק עם עוצמה יהודית – יש ממשלה ימנית".

השר זאב אלקין הגיב בראיון ברשת ב' להתמודדות עוצמה יהודית בבחירות והזהיר: "אנחנו הולכים לקראת בחירות דרמטיות מאוד. אם המצביעים של בן גביר רוצים עוד הסכם אוסלו - שיצביעו לו".