חגית משה התערבה - והרב שטרן קיבל את המפתחות ללשכתו

סגנית ראש העיר ירושלים שוחחה עם ראש המועצה הדתית בעיר, והגיעה להסדר עמו כי הרב שטרן יקבל את המפתחות ללשכתו, ואת קוד הכניסה לבניין, לאחר שבתקופה האחרונה נאלץ הרב להמתין לעובד שיפתח עבורו את הבניין

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 17/02/20 17:56 כב בשבט התשפ

חגית משה התערבה - והרב שטרן קיבל את המפתחות ללשכתו
הרב שטרן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

פרשת הרב שטרן מתקרבת לסיומה? לאחר התקרית הבוקר (ב'), בה הוחלפו מפתחות משרדו של רב העיר ירושלים, והוא נאלץ לעמוד בחוץ ולהמתין עד שאחד מעובדי העירייה יפתח עבורו את המשרד, נפגשה סגנית ראש העירייה, חגית משה, עם הרב שטרן ועם ראש המועצה הדתית בעיר, יהושע ישי, וניסתה להרגיע את הרוחות.

בשיחה עם חדשות כיפה אמרה משה כי ראש המועצה הדתית התחייב למסור כבר מחר לרב שטרן את המפתחות החדשים למשרדו, ואת הקוד החדש לבניין, כך שרב העיר יוכל להיכנס בעצמו, ולא להמתין לעובד שיבוא לפתוח לו.

יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה

יו"ר הבית היהודי בירושלים וסגנית ראש העירייה, חגית משהצילום: שרון עזרן

יש לציין כי עוד לפני התקרית היום, הרב שטרן לא יכול היה להיכנס לבניין בתקופה האחרונה, ונאלץ להמתין מדי יום לעובד של המועצה הדתית שיפתח עבורו את הבניין. כעת יקבל הרב שטרן את המפתחות ואת הקוד החדשים.

חגית משה מסרה כי "אני מודה לראש המועצה הדתית בירושלים, יהושע ישי, על ההבנה. 'האמת והשלום אהבו'".

יש לציין עוד כי מאז שלא הוארכה כהונתו של הרב שטרן, נשללו ממנו רכב השרד והעוזרים, אותם זכאי לקבל רב עיר. זאת מכיוון שהנושא נמצא בשליטת משרד הדתות, ולא כפוף לעיריית ירושלים.