העתירה נדחתה: רון קובי הודח סופית מעיריית טבריה

ראש העיר טבריה לשעבר, רון קובי, הודח מתפקידו לאחר שנכשל מלהעביר את תקציב העירייה על אף שקיבל הארכה לכך. קובי עתר לבית המשפט העליון וטען: "מתנהל נגדי ציד מכשפות" אך עתירתו נדחתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/20 09:33 כב בשבט התשפ

העתירה נדחתה: רון קובי הודח סופית מעיריית טבריה
רון קובי. מודח סופית, צילום: פלאש 90

ראש העיר טבריה לשעבר, רון קובי, הודח סופית מראשות העירייה, זאת לאחר שהעתירה אותה הגיש לבית המשפט העליון נדחתה. כזכור, ראש העיר לשעבר, שנכשל בנסיונו להעביר את תקציב העירייה כנדרש, בחר לעתור לבג"ץ נגד הדחתו וטען "מתנהל פה ציד מכשפות שבראשו עומד אריה דרעי. יש לנו לצערנו ראש ממשלה חלש וגם שקרן גדול. הוא הבטיח לעצור את אריה דרעי אבל הוא מפחד ממנו ואריה דרעי שולט בטבריה. זאב אלקין הוא הבובה של דרעי, חותמת גומי, וכנראה שגם ביבי הוא בובה של דרעי"

מי שהחליט מראש על ההדחה הוא השר זאב אלקין. לאחר קבלת החלטת השר אלקין, כינס שר הפנים, אריה דרעי, ישיבה עם אנשי המקצוע במשרד הפנים והחליט למנות את סמנכ״ל משרד הפנים, מוני מעתוק,  ליו״ר הועדה הממונה טבריה. 

שר הפנים, אריה דרעי התייחס לסיטואציה ואמר: ״הדבר החשוב ביותר כעת הוא להחזיר את עיריית טבריה למסלול, ולהבריא אותה כדי שתושבי העיר לא ייפגעו. מיד לאחר החלטת השר אלקין, מיניתי את סמנכ״ל משרד הפנים, מוני מעתוק, עובד בכיר וותיק במשרד הפנים, לראש המועצה הממונה ואיתו פקידים נבחרים ממספר משרדי ממשלה שיכהנו כחברי מועצה ויעשו ככל יכולתם המקצועית לסייע לעיר טבריה ותושביה״.