"הרב אריאל הוא הומופוב, גזען ומיזוגן"

הסערה סביב הרב יעקב אריאל ממשיכה: שדר גל"צ אלכס אנסקי במתקפה חריפה על זוכה פרס ישראל לספרות תורנית. "יעקב אריאל הוא מיזוגן, שונא נשים. הוא בז להן וסולד מהן"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 16/02/20 08:22 כא בשבט התשפ

"הרב אריאל הוא הומופוב, גזען ומיזוגן"
אלכס אנסקי, צילום: flash90

הסערה סביב הרב יעקב אריאל מסרבת להירגע, והבא בתור שמבקש לתקוף הוא אלכס אנסקי, מגיש גל"צ. בתכניתו ששודרה לאחר כניסת השבת, הוא תוקף בחריפות את הרב אריאל, מכנה אותו הומופוב, גזען ומיזוגן, וזאת עקב התבטאויות הרב נגד האוכלוסייה הלהט"בית בעבר. 

"יעקב אריאל הוא הומופוב. את חובתו כרב כלפי הומוסקסואליות, יעקב אריאל לא צריך לסכם במילים", תקף אנסקי, "הוא אמר שלפי ההלכה - לפי ההלכה האורתודוקסית היהודית - יחסי אישות בין גברים אסורים בהלכה, סוף ציטוט מתוך ההלכה. זהו. אבל הוא הוסיף גם פסיכולוגיה לעניין, וזה אין בהלכה. התוספות הפסיכולוגיות-רפואיות שלו לא באו מן ההלכה. הוא הוסיף נכות. חס וחלילה"

הרב אריאל. מקבל תמיכה

הרב אריאל. מתקפה חריפהצילום: פלאש 90. אורן נחשון


"מאין באו התוספות? הן באו ממעמקי נפשו של יעקב אריאל. לכן בעניין הזה הוא לא רב, הוא בסך-הכל הומופוב. יש כינוי גם לאיש שדברים באים לו ממעמקי נפשו",הוסיף אנסקי בציניות. אנסקי לא נרגע, ובמהלך השידור המשיך לשלול חיצים לעבר מי שהתבשר לאחרונה על זכייתו בפרס ישראל לספרות תורנית. "יעקב אריאל דנן הוא גם מיזוגן. מהו מיזוגן? מיזוגן זו מילה שהשאירו לנו היוונים העתיקים...שונא נשים. אדם שיש לו רתיעה מנשים, או שהוא בז להן או סולד מהן. לדידו, הדרת נשים - ובתרבות המערבית היום נשים מוכרות את גופן תמורת כסף - זוהי לדעתו הדרה. כבוד מדומה, הערצה עיוורת."

נזכיר כי הרב אריאל התבשר לא מזמן על ישי שר החינוך על זכייתו בפרס ישראל לספרות תורנית. מיד לאחר מכן, החל גל תקיפות נגד הרב, בעיקר על רקע התבטאויות עבר שלי נגד האוכלוסייה הלהט"בית, כאשר היו מי שביקשו לבטל את זכיית הרב בטענה כי אין זה נכון להעניק לו את הפרס. הרב אריאל מצידו עלה בראיון ל- ynet לאחר מכן וביקש להנמיך את גובה הלהבות, תוך שהוא מסתייג בו בחלק מהדברים שאמר.