חבריה של רנה שנרב נטעו עצים לזכרה: "חלק מהמחויבות שלנו להמשיך את דרכה"

חבריה לסניף בני עקיבא של רנה שנרב ז"ל נטעו עצים וסייעו בקמת חורשת ענק לזכרה של הנרצחת. אביה של רנה: "ככה חינכתי את רנה ואת ילדיי - להיות מהעושים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/20 17:50 יח בשבט התשפ

חבריה של רנה שנרב נטעו עצים לזכרה: "חלק מהמחויבות שלנו להמשיך את דרכה"
הנטיעה לזכר רנה, צילום: בני עקיבא

חבריה לסניף בני עקיבא של רנה שנרב הי"ד ובני משפחתה נטעו חורשת עצים לזכרה: אירוע מרגש התקיים לפני שעה קלה סמוך ליישוב נחליאל שבבנימין כאשר כ-100 חברי צוות נחשון ממחוז יהודה בבני עקיבא נטעו מאות עצים בחורשה חדשה שהקימו לזכרה של רינה שנרב הי"ד. זוהי חלק מפעילות ט"ו בשבט שמקיימת כיום התנועה כשבנטיעות אלו לקחו חלק גם חבריה של רינה לסניף בני עקיבא בלוד בו הייתה מדריכה.

העץ הראשון ניטע ע"י אביה של רינה הי"ד הרב איתן שנרב שנפצע בפיגוע ומלווה, יחד עם בני משפחה נוספים, את הפעילות לאורך היום כולו. חברי צוות נחשון עבדו לאורך כל שעות הבוקר בחוות ארץ הצבי בו נמצאת החורשה, הקימו גדרות וטרסות, שיפצו את המקום ועוד. בטקס מיוחד גם הוחלט כי המעיין הנמצא במקום ייקרא ע"ש של רינה הי"ד וכך הוא יחובר לציר מעיינות גיבורות התנ"ך שנמצא במקום.  הרב איתן שנרב שוחח עם חברי הצוות, ביו היתר, על המשמעות והחשיבות של פעילותם.

"צוותי נחשון זה דבר ראשון במעלה! להיות מהעושים לעשות את הדברים החשובים בפועל. ככה חינכתי את רנה הי"ד ואת ילדיי להיות מהעושים" אמר הרב שנרב.  גם מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל התייחס לנטיעות כשאמר: "רינה שנרב הי"ד הייתה הרוח החיה בסניף לוד נצח בו הדריכה. ההנצחה הזו היא חלק מהמחויבות שלנו להמשיך את דרכה ולבנות את ארץ ישראל ולהתחבר לאדמתה."