קק"ל ובנימין מציגים: חגיגה לאילנות

במסגרת שיתוף הפעולה בין קרן קיימת לישראל ומועצת בנימין, חגגו מאות תלמידי את ט"ו בשבט בנטיעות. ראש המועצה ישראל גנץ: "ממשיכים לנטוע שורשים בלב הארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/20 16:00 יח בשבט התשפ

קק"ל ובנימין מציגים: חגיגה לאילנות
ילדי בנימין בנטיעות, צילום: דוברות בנימין

לכבוד חג ט"ו בשבט נהנו ילדי בנימין מפעילויות מגוונות בשיתוף מעוף קק"ל, אגף החינוך במועצה האזורית מטה בנימין ומתנ"ס בנימין. אירוע השיא של סדר ט"ו בשבט נערך במעמד גדול וחגיגי בבי"ס היסודי "אהבת תורה" באדם שכלל פעילות מפעיל מוזיקאלי עם חידונים, שירים והרקדה. סדר ט"ו בשבט נוסף יערך ביישוב רימונים. 

במסגרת הפעילות חולקו עשרות צמחי תבלין בין היישובים על ידי רכזי הנוער, במוסדות החינוך ובמועדוניות. נוסף לכך, תלמידים מבית הספר נחלת בנימין עפרה, נטעים בנות מבוא חורון ונעם רחל במכמש , ערכו סיור במשתלה של קק"ל בה עברו הדרכה ופעילות "מזרע לשתיל". היישובים ומוסדות החינוך נהנו מערכות עם פעילויות חינוכיות הנוגעות לחג,  והופעלו על ידי רכזי הנוער והצוותים החינוכיים.  

תמי בן זקן מנהלת בית הספר 'אהבת תורה' סיכמה: "הילדים מאוד מאוד נהנו ושיתפו פעולה בצורה יוצאת דופן עם המפעיל. הם היו מאוד קשובים, הביעו התעניינות גדולה בתוכן שהועבר, וקמו לרקוד יחד עם הצוות המורים בשמחה גדולה. נותרנו עם טעם של עוד, תודה גדולה למועצה וקק"ל."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ סיכם "בזכות העבודה המוצלחת עם קק"ל ואנשי החינוך המסורים שלנו, זכינו לקבל חגיגת אילנות לתלמידי בנימין ונטיעת שורשים חדשים בלב הארץ. אני מודה לכל השותפים להצלחת אירועי ט"ו בשבט ומאמין ששנה הבאה ננטע את עצי הריבונות על כל יהודה ושומרון."