כלת התנ"ך של בנימין: תלמידת ביה"ס עלי

בנימין ערכה את גמר חידון התנ"ך של המטה, החמישי במספר. הזוכה הנרגשת: שבות שובי, תלמידת בית הספר בעלי. בתחרות השתתפו למעלה מ- 1000 תלמידים מ- 26 בתי ספר שונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/20 17:10 יז בשבט התשפ

כלת התנ"ך של בנימין: תלמידת ביה"ס עלי
חיתון התנ"ך בבנימין, צילום: ישראל ווייל

מחלקת החינוך במועצה האזורית מטה בנימין ציינה היום (ד') את גמר חידון התנ"ך החמישי של המועצה. במעמד החגיגי השתתפו עשרות תלמידים ותלמידיו שהגיעו  לנקודת השיא בלימודי התנ"ך.

את הלימוד החלו כל המועמדים לפני כחצי שנה והשתתפו בכל השלבים למעלה מ-1000 תלמידים מ-26 בתי ספר. לאחר קרב צמוד ומותח ביותר הוכתרה היום בבנימין כלת התנ"ך המועצתית – שבות שובי מבי"ס כרמי חן בעלי, שזכתה לניקוד עגול של 100 נקודות.

סגן כלת התנ"ך הוא איתן אברהם רודיק מתלמוד תורה זמרת הארץ בעמיחי. למקום השלישי והמכובד הגיעו אברהם אוחיון מבי"ס אהל שילה בנים ולביא ג'מדני מבי"ס גופנה בנווה צוף. הזוכים קיבלו תעודות מסגן ראש המועצה ומחזיק תיק החינוך שמריהו אירגס, מנהל אגף החינוך במועצה אוריאל עובדיה ומנהלת חינוך יסודי וחט"ב חיה לוי שבירכו את כל המועמדים וציינו כי זאת שנת שיא בכמות המשתתפים. 

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר במעמד: "חנוך לנער על פי דרכו. ברוך ה' אנו זוכים לקצור את פרי עמלם של אנשי החינוך המעולים שלנו שהעמידו מספר מרשים של משתתפים ומשתתפות בתחרות מרגשת. בנימין היא ארץ התנ"ך וכולנו אמונה שעוד יבוא היום ואחד מהם יזכה לקבל את התואר הארצי. תודה גדולה לאנשי החינוך במועצה על ההשקעה היום יומית בחינוך ילדינו והנחלת ערכים ולהורים היקרים על האמון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן