גם בלי תכנית טראמפ – שכונה דתית לאומית חדשה בגוש דן

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/02/20 16:03 יז בשבט התשפ

גם בלי תכנית טראמפ – שכונה דתית לאומית חדשה בגוש דן
הדמיית הפרוייקט, צילום: יחצ

בשנים האחרונות, אנו נתקלים יותר ויותר בתופעה שאינה מדוברת דיה בשיח הציבורי. אמנם אנו שומעים הרבה על משבר הדיור ועל הצורך ב"דיור בר השגה", אך על הביקוש ההולך ומתעצם לדיור לציבור הדתי כמעט איננו שומעים.

אלו מאיתנו אשר חיים את הצורך הזה יום-יום, מכירים אותו היטב. ההיצע הנמוך של פרויקטים לדיור המיועדים לקהילות דתיות-לאומיות מהווה היום משבר בכל מובן המילה. פרויקט חדש מספק מענה ייחודי בעל יתרונות רבים לצורך הגדול בהקמת קהילה דתית-לאומית חזקה ומגובשת ובמרחק נגיעה ממטרופולין תל אביב. 

דיור העונה על כל הצרכים
פרויקט "אורות בדורות" הוא במובנים רבים יחיד במינו. אחרי ככלות הכול, כמעט שלא נותרו שטחים פתוחים באזור גוש דן. כעת, ממש בשוליו המזרחיים של גוש דן, נמצאת אדמה חקלאית בבעלות פרטית הנמצאת בתהליכים מתקדמים ביותר לקראת הפשרתה. בשטח זה, צפוי לקום פרויקט דיור ייעודי המספק מענה לכל צרכיו של הציבור הדתי לאומי ויאפשרו לו לממש את אורח חייו באופן המלא והעמוק ביותר. 

ישנם כמה צרכים ייחודיים לציבור אשר עד היום לא קיבלו מענה מספק דיו על ידי הפרויקטים הזמינים כיום לבינוי. כעת, פרויקט "אורות בדורות" מייעד להם פתרונות מותאמים וראויים.

שירותים מותאמים
מעבר לצרכים בבית פנימה, על מנת לקיים את כל צרכיה של משפחתך, נדרשים שירותים חברתיים וציבוריים בקרבת הבית אשר עונים על כל הצרכים של משפחה דתית לאומית בישראל. במובן הזה, "אורות בדורות" מביאים בחשבון הכול. בסביבת המגורים המתוכננת ייבנו לצד בנייני המגורים מרכזים מסחריים המיועדים לשומרי מסורת ישראל בעלי תעודת כשרות, בתי כנסת לרוב ובתי ספר תורניים. נוסף על כך, כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מתעסוקה נגישה וקרובה לבית, יוקמו מרכזי תעשייה מפותחים ונרחבים בסביבת השכונה. 

נוף הפרוייקט

נוף הפרוייקטצילום: יחצ

דירות ייעודיות לאורח חיים דתי
על מנת לאפשר למשפחתך לחיות בנוחות האופטימלית ובאופן המותאם במדויק לאורח חייה, מספק הפרויקט דירות ייעודיות. במטבח רחב הידיים והמתקדם, ניתן לשמור בקלות רבה על כשרות על ידי מאפייניו הייחודיים. מספר רב של חדרי שינה מבטיח כי לכל ילדיך יהיה כל המרחב הנדרש לגדילה ולהתפתחות נעימה ומיטיבה. מערכות מובנות בדירות החדשות יאפשרו לשמור שבת בנוחות רבה. כך הולך ומתגבש פרויקט שכל כולו נסוב סביב שמירת המצוות וחיי המשפחה באמצעים המודרניים ביותר הקיימים כיום. 

בונים קהילה מגובשת
בסופו של דבר, מה הם מגורים? הם אינם מסתיימים בבית שלנו, אלא בכל האנשים שיחיו סביבנו. פרויקט "אורות בדורות" הציב לעצמו כמטרה להקים פרויקט שלא יספק את כל הצרכים הדתיים רק בתוך הבית, אלא יבטיח כי סביב בתי המגורים יתקיימו חיי קהילה שוקקים וציבור המתאחד סביב עקרונות וערכים דומים. כך, גם במרחב הציבורי, ניתן יהיה להקים יחד התנהלות חברתית בעלת מטרות משותפות וערבות הדדית. קהילה כזו תאפשר לרקום חברויות שיימשכו שנים רבות.
תמיכה ציבורית נרחבת

גורמים ציבוריים רבים זיהו לא מכבר את הצורך ההולך וגובר של הציבור הדתי-לאומי בפתרונות דיור ייחודיים שיאפשרו לו לקיים את אורח חייו ולשמר את מסורותיו תוך שמירה על איכות חיים גבוהה. מסיבה זו בדיוק, הרימו רבים מהם את הכפפה ושילבו ידיים לקידום הפרויקט. עקב תמיכתם הרבה והנלהבת במנהלי הפרויקט והעובדה כי מדובר באדמה חקלאית בבעלות פרטית, ההפשרה צפויה להתקיים ממש בקרוב. 

לצד היתרונות הרבים במיקום הפרויקט כמו הקירבה לגוש דן ולאזור השרון גם יחד, קיים גם מעמדו הפוליטי. השטח שעליו נבנית הקהילה, הנמצא בתחומי הקו הירוק, עומד בקונצנזוס פוליטי מימין ומשמאל גם יחד. 

חברת בינוי מובילה
מאחורי הפרויקט החדש נמצאת חברה מובילה בישראל בתחום הבינוי. עם מעל שלושה עשורים של ניסיון מקצועי נרחב בתחום הבנייה, בהם נחלו הצלחות רבות, הם מתחייבים להקמת מבנים ברמה הגבוהה ביותר. עם צוות מוביל בתחומו המקדם שיטות בנייה חדשניות, הציוד ההנדסי המתקדם ביותר בשוק ועם חומרים באיכות גבוהה, מובטח פרויקט באיכות יוצאת דופן.

זהו הזמן להשקיע בקהילה
רבים כבר הביעו עניין בפרויקט הצובר תאוצה אדירה ובעל פוטנציאל יוצא דופן. אנו מזמינים אותך להשתתף ביוזמה המרגשת ולהשקיע עוד היום בפרויקט שיעניק יציבות וביטחון לך ולמשפחתך. למידע נוסך אודות הפרויקט ולהתקשרות עמנו, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר כעת ונחזור אליך בהקדם.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים והצטרפו להצלחה - לחצו כאן >