שלושה חודשי עבודות שירות לאביו של אייל גולן

דניאל ביטון, אביו של הזמר הנודע, שהורשע בתקיפה והטרדה מינית של נערה בת 20, קיבל את עונשו בעסקת טיעון. שלושה חודשי עבודות שירות במקום כך נגזר עליו בבית המשפט בפתח תקווה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 10:21 טז בשבט התשפ

שלושה חודשי עבודות שירות לאביו של אייל גולן
דניאל ביטון אביו של אייל גולן, צילום: פלאש 90

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר שלושה חודשי עבודות שירות על דניאל (דני) ביטון (70) מאור עקיבא, אביו של הזמר אייל גולן, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בתקיפה והטרדה מינית של צעירה כבת 20 שאותה הסיע. בנוסף נגזרו עליו חמישה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסכום של 10 אלף שקל לצעירה.

אביו של הזמר הורשע בעבירות מין עוד מאז פרשת הקטינות של בנו אייל גולן. ביטון הורשע לפני חמש שנים במסגרת הסדר טיעון בשורת סעיפים, בהם הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. כחלק מההסדר הודה ביטון בביצוע העבירות. אז נגזר עליו שנתיים מאסר בפועל, ושישלם פיצוי בסך 50 אלף שקל לכל אחת מ-3 המתלוננות נגדו.

לפני שנתיים הוגש כתב אישום נוסף נגד ביטון על ביצע מעשה מגונה במתלוננת שאסף לנסיעה ברכבו בתחנת אוטובוס, סמוך לתחנת דלק במחלף אולגה, לאחר שהציג עצמו כאביו של זמר מפורסם ואף הציע למתלוננת כרטיסים להופעותיו. היום הוכרע הדין.