דיווח: נתניהו צפוי למנות את ברקת לשר האוצר בקרוב

ראש הממשלה ביקש מניר ברקת, הנמצא בביקור בארצות הברית, לקצר את שהותו שם בכדי למנותו לשר האוצר במקום כחלון. לשכת ראש הממשלה: "הסיכום בין ראש הממשלה לשר כחלון הוא כי השר יישאר בתפקידו עד הבחירות. כל דיווח אחר הוא לא נכון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/20 20:55 טו בשבט התשפ

דיווח: נתניהו צפוי למנות את ברקת לשר האוצר בקרוב
ברקת, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בניסיון לקרוץ למצביעי הימין המתון, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון למנות את ח"כ ניר ברקת לשר האוצר במקומו משה כחול. בסביבת השר משה כחלון אומרים כי הוא יפרוש ממשרד האוצר רק אחרי הבחירות, כך על פי הדיווח של חדשות 12.

ראש עיריית ירושלים לשעבר שוהה כעת בביקור בארצות הברית והודיע בסרטון למבקריו כי הוא צריך לקצר את השהות שלו מכיוון שראש הממשלה ביקש ממנו לחזור בשל משימה מיוחדת. בלשכת נתניהו מיהרו להכחיש את הדיווח: "הסיכום בין ראש הממשלה לשר כחלון הוא כי השר יישאר בתפקידו עד הבחירות. כל דיווח אחר הוא לא נכון". 

על פי הדיווח, הסקרים מנבאים כי המינוי של ברקת לשר האוצר עשוי להזיז שני עד שלושה מנדטים מכחול לבן לליכוד. אלו בדיוק המנדטים אותם שואף נתניהו להביא למפלגתו כדי להגיע לממשלת ימין עם 61 מנדטים, ללא כחול לבן. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן