עשרה חודשי מאסר ועוד חמישה חודשים על תנאי לניצב בדימוס ניסו שחם

שחם זוכה לפני שנתיים מרוב העבירות. הוא והפרקליטות ערערו למחוזי, שהחמיר עמו. השופט: "הנאשם לא לקח אחריות על מעשיו ויש בכך פגיעה קשה באמון בשוטרים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/02/20 09:55 טו בשבט התשפ

עשרה חודשי מאסר ועוד חמישה חודשים על תנאי לניצב בדימוס ניסו שחם
ניסו שחם, צילום: פלאש 90

בית משפט השלום בת"א החמיר את עונשו של ניצב בדימוס ניסו שחם וגזר עליו עשרה חודשי מאסר. הניצב בדימוס שהורשע בהטרדה מינית, במעשה מגונה, במרמה ובהפרת אמונים, נקנס ב-7,500 שקלים בנוסף למאסר.

סנגורו של שחם, עו"ד בעז בן צור, ביקש לעכב את ביצוע העונש וטען כי בכוונת הקצין הבכיר לשעבר לערער על גזר הדין. בהתאם לכך קבע בית המשפט כי ריצוי העונש יעוכב עד ל-25 במרץ.

כזכור, ניסו שחם שפיקד על כוחות המשטרה באירועי כפר מימון לפני ההתנתקות, במהלכם התאספו עשרות אלפים מציבור מתנגדי התכנית, התבטא בחריפות נגד המתנחלים ובנוסף הנחה את פקודיו להכות אותם באלות. מפכ"ל משטרת ישראל דאז, משה קראדי, שפט אותו ושחם קיבל נזיפה חמורה בתיק האישי וקנס של שישה ימי עבודה שנוכו ממשכורתו. במכתב התנצלות לאחר האירועים כתב שחם: "במגוון התפקידים בהם שירתתי במשטרה למדתי להכיר מקרוב את הציבור הציוני־דתי, ואני מכיר ומוקיר את האזרחות הטובה שציבור זה מפגין במגוון תחומי העשייה הלגיטימיים במדינת ישראל".

מנכ"לית שדולת הנשים, מיכל גרא מרגליות: "אנחנו – קהילה אדירה של ארגונים, של פעילות ושל נשים, נלחמות על זה כבר שנים, ובקרב הזה אנחנו לא מוכנות להפסיד. המשטרה חייבת להוביל מדיניות של אפס סובלנות להטרדות ופגיעות מיניות - גם בתוכה, וגם בחקירת תלונות של נפגעות שמגיעות אליה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן