יוסי דגן לכיפה: "הכדור להחלת הריבונות נמצא אצל נתניהו"

ראש מועצה אזורית שומרון התייחס לדרישה מנתניהו להחיל ריבונות ואמר כי הכדור נמצא אצל ראש הממשלה. "נתניהו צריך להגיד לאמריקנים שהוא מחיל ריבונות - ירצו או לא ירצו"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 04/02/20 14:01 ט בשבט התשפ

יוסי דגן לכיפה: "הכדור להחלת הריבונות נמצא אצל נתניהו"
דגן. דורש ריבונות כאן ועכשיו, צילום: צילום מסך

יוסי דגן, ראש מועצה אזורית שומרון, הגיע היום למאהל התמיכה בהחלת הריבונות בירושלים, ובראיון לכיפה התייחס לתכנית המאה של דונלד טראמפ ולצורך בהחלת הריבונות באופן מיידי.

צפו בראיון עם דגן: 

דגן סובר כי "אני מודאג מאד. הימים הללו עלולים להיזכר כימים של בכייה לדורות, אסור לפספס במו ידינו הזדמנות של פעם בחמישים שנה להחיל ריבונות. באנו הנה לחזק את ראש הממשלה וגם כדי לומר שלא ניתן לפספס את ההזדמנות ההיסטורית. הדבר עשוי להפיל למפלת הימין כי זה משאיר את המחנה הלאומי ככלי ריק".

"אני כופר בקווים של ההנחה הזו", התייחס דגן לעובדה כי הדברים תלויים בממשל שבוושינגטון, "כי הכדור נמצא אצל ראש הממשלה ולא בוושינגטון. אנחנו בחרנו בנתניהו ואנחנו מצפים ממנו להגיד לארצות הברית - 'אני מחיל ריבונות, תרצו או לא תרצו"

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר באוהל לחיזוק ותמיכה בהחלת הריבונות של ראשי מועצת יש"ע:"אחרי 50 שנה הגיע הזמן להחיל את החוק הישראלי על השטחים הנרחבים של ההתיישבות ביהודה ושומרון. הדבר הזה עומד כאן מולנו, אנחנו הרמנו את הדגל הזה, והדגל הזה הוא של העם כולו, הוא לא רק של מועצת יש"ע, אנחנו מייצגים כאן את העם. אנחנו קוראים לראש הממשלה להוביל את המהלך הזה. הוא האדם הנכון לנווט את התהליך הזה ברגעים אלו. אסור לדחות את המהלך, אלא לנצל את יכולותיו מול הממשל האמריקאי ומול העם שלנו, לנצל את הרגע, להחיל את הריבונות, לעשות היסטוריה ולקחת את העם שלנו לקומה הנוספת של האומה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן