ישראל גנץ ויוחאי דמרי בראיון משותף לכיפה: "מאות אלפי יהודים ביו"ש חיים תחת כיבוש"

ראש המועצה האזורית בנימין וראש המועצה האזורית הר חברון אומרים לחדשות כיפה כי מדינת ישראל נמצאת ברגע היסטורי: "חייבים להחיל את הריבונות הישראלית ביו"ש באופן מיידי"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 04/02/20 13:21 ט בשבט התשפ

ישראל גנץ ויוחאי דמרי בראיון משותף לכיפה: "מאות אלפי יהודים ביו"ש חיים תחת כיבוש"
מאהל התמיכה בריבונות, צילום: יח"צ

על רק תכנית המאה שמציע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הגיעו היום (ג') לירושלים ראשי הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן למאהל שהוקם כדי את ראש הממשלה בנימין נתניהו להחיל את הריבונות הישראלית על כל שטחי יהודה ושומרון באופן מיידי.

צפו בדברים של גנץ ודמרי: 

ביום חמישי אתם מתכננים לפרק את אוהל המחאה, מה צפוי לקרות לאחר מכן?

גנץ: "ביום חמישי נעשה הערכת מצב מחודשת לאור ההתפתחויות ונראה מה ניתן לעשות."

אתם מתכננים פעולות יותר רדיקליות?  

דמרי: "קודם כל אנשי אמונה אנחנו. אנחנו מבינים שאנחנו נמצאים ברגע היסטורי ולכן אנחנו נותנים חיבוק חזק לראש הממשלה. נתניהו הגיע עד לבאר, נסע לארצות הברית, הביא בשורה ענקית לכל תושבי יהודה ושומרון. לערבים שגרים ביו"ש יש את הרשות הפלסטינית שתומכת בהם. חצי מיליון יהודים שחיים ביו"ש חיים תחת כיבוש ותחת שלטון צבאי. את הדבר הזה אנחנו מבקשים לשנות - להחיל את החוק הישראלי זה כביכול דבר כל כך פשוט. אנחנו אזרחים לא סוג ב' ולא סוג ג', אנחנו אזרחים שווי זכויות. 

אם האמריקאים לא יסכימו להחלת הריבונות ללא הקמת מדינה פלסטינית, זו הרי עסקה כוללת ולא תכנית כבקשתך?

גנץ: "אנחנו לא סוחרים במדינת ישראל, באנו לכאן אחרי הרבה מאוד שנים ויש לנו זכות על הארץ. נתניהו צריך לעשות מעשה אמיץ אחרי הרבה מאוד שנים בשלטון הימין".  

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן