השופטת כרייף מחקה הודעות ששלחה לכחלון: "חששה לפרטיותה"

נחקר חשד לקשר פסול בין השופטת כרייף לשר האוצר משה כחלון. כרייף כתבה לכחלון בוואטספ: "אני לבד הערב וממש רוצה לראות אותך". עורך הדין טוען שההודעות לא תרמו למינויה של כרייף בוועדה למינוי שופטים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 04/02/20 09:36 ט בשבט התשפ

השופטת כרייף מחקה הודעות ששלחה לכחלון: "חששה לפרטיותה"
שר האוצר כחלון. התכתבות חשודה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

עורך דינה של אתי כרייף טוען כי כי מחקה את הודעות הוואטאפ בינה לבין השר משה כחלון משום שחששה לפרטיותה. עוד טוען עורך הדין כי בכל אופן ההודעות בין כרייף לשר האוצר היוצא משה כחלון אמנם התרחשו אך שנה וחצי לאחר מינויה בוועדה למינוי שופטים, ולכן ההודעות ביניהם לא השפיעו על השר או תרמו למינוי. 

נזכיר, כי קרייף נחקרה במשטרה בחשד לקשר אישי פסול עם השר כחלון. חוקרי המשטרה הצליחו לשחזר הודעות וואטסאפ שמחקה כרייף, בהן כתבה לכחלון בין השאר "אני לבד הערב וממש רוצה לראות אתך" ו - "תודה רבה על האמון שנתת בי מלכתחילה. אין סיכוי שאאכזב אותך. בכל מובן אפשרי. נשיקות. אוהבת אותך". את המילים האלה הסבירה כרייף לחוקרים: "זה אמוציונלי. 'לא אאכזב', הכוונה שתמיד אהיה שופטת טובה ומקצועת. זה שאני אדם שסגנון הכתיבה שלי הוא חם ומחבק, אולי זו הייתה הבעיה". על הודעות אחרות הסבירה כרייף כי "אין קונוטציה למשהו לא מוסרי וסקסיסטי. הראש שלכם עובד שעות נוספות".

 

נזכיר, כי שר האוצר משה כחולן החליט לאחרונה לסיים את דרכו בזריה הפוליטית עקב תחושת מיצוי. ייתכן כי הקשר הפסול לכאורה עם השופטת כרייף היווה טריגר להחלטה זו. מלשכתו של שר האוצר משה כחלון נמסר בתגובה לחדשות 13 כי "כל המידע הרלוונטי נמסר לגורמים המוסמכים".