מועצת שומרון בקמפין חירום: ריבונות כבר השבוע

מועצת שומרון בקמפיין בישראל ובארה"ב להחלת הריבונות כבר השבוע. יוסי דגן: "אי החלת ריבונות השבוע - פספוס היסטורי ויביא למפלת הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/20 20:13 ו בשבט התשפ

מועצת שומרון בקמפין חירום: ריבונות כבר השבוע
צילום: ניסים לב

המאבק על החלת הריבונות עולה מדרגה. מועצה אזורית שומרון פותחת הערב בקמפיין בארץ ובחו"ל בכדי להביא להחלת ריבונות כבר השבוע כפי שהבטיח מראש ראש הממשלה, וזאת מבלי לכלול בתוכה החלטה על הקמת מדינה פלסטינית. 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מסביר את הקמפיין: "תכנית המאה שהציג נשיא ארה"ב היא תכנית שיש בה מרכיבים טובים ואסטרטגים עבור מדינת ישראל לצד מרכיבים אחרים בעייתיים. בסופו של יום הימין מצפה להחלת ריבונות כבר השבוע, כל דחייה מסוכנת ועלולה להפיל את המהלך, ולהביא לבכייה לדורות, ובנוסף עלולה להביא למפל  מחנה הימים בבחירות. מחיקת הבשורה של המחנה הלאומי וראש הממשלה בראשו עלולה לפגוע בסיכוייו לנצח את הבחירות".

מודעת הקמפיין

מודעת הקמפייןצילום: ללא

הקמפיין אותו מתחילה הערב מועצה אזורית שומרון יפעל בשני מישורים, האחד בארץ בקמפיין פרסומי בכלי תקשורת בארץ בעצומות ואם יהיה צורך גם בהפגנות. 

השני בארה"ב שם יפעלו מול הציבור האוונגליסטי המהווה את בסיס התמיכה של טראמפ ומתנגד להקמת מדינה פלסטינית בארץ הקודש כהגדרתם. שם יקיימו שיחות בנושא עם מנהיגים אוונגליסטים המקורבים לטראמפ, וכן פרסום באתרי התקשורת האוונגליסטים ורפובליקניים של הימין בארה"ב.