בדרום: רקטות, בלונים ותקיפות של צה"ל במהלך השבת

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יעדי חמאס בעזה, לאחר שיגורים לשדרות ולאשכול, הרקטות יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. צרור בלונים נחת באזור שדרות כאשר אליו היה מחובר חפץ חשוד. לא נרשמו נפגעים בגוף או נזק לרכוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/20 18:31 ו בשבט התשפ

בדרום: רקטות, בלונים ותקיפות של צה"ל במהלך השבת
יירוטים בשמי הדרום. ארכיון, צילום: Hadas Parush/Flash90

צה"ל תקף בליל שבת מטרות של חמאס בדרום רצועת עזה, בתגובה על ירי הרקטות והפרחת בלוני התבערה אתמול לעבר שטח ישראל. שלוש רקטות שוגרו מרצועת עזה לעבר ישראל, מערכת כיפת ברזל הצליחה ליירט שתי רקטות, ואחת מהן התפוצצה בשטח פתוח באזור שדרות. 

בהודעת צה"ל נמסר כי מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו יעדי טרור של חמאס בצפון רצועת עזה, בהם מחסנים לאחסון אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקעית של ארגון הטרור. דובר צה"ל ציין כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש".

לפני מספר שעות צרור בלונים נחת באזור שדרות כאשר אליו היה מחובר חפץ חשוד. חבלן משטרה הוזעק למקום והשטח נסגר לתנועה עד לסיום הטיפול בצרור. מהמשטרה נמסר: "בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100. חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך".