אביה של נעמה יששכר: "תודה רבה"

נתן יששכר אביה של נעמה סיפר על החזרה של בתו, הוא מודה לרב עמאר ולנתניהו על הסיוע. לגבי הטענה כי בתו שוחררה רק בשם תועלת פוליטית ענה: "אני לא מתעסק בדברים כאלה". האם ביקשה לתת לבתה זמן התאוששות פרטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/20 20:59 ד בשבט התשפ

אביה של נעמה יששכר: "תודה רבה"
צילום: פלאש 90

נתן יששכר אביה של נעמה התראיין בתחנת "קול ברמה" וסיפר על התחושות מאזס חזרת בתו. בראיון נשאל על התמיכה מצדו של רבה של ירושלים הרב שלמה עמאר, בין היתר גם על כך שכתב מכתב לפוטין: "אני בטוח שבזכות המכתב, הייתה צעקה בשמים". יששכר העיד כי האמא הייתה זאת שניהלה את המאבק בתקשורת היות והא רגיש מידי.  

יששכר הודה לכל החיזוקים מצד הציבור "חיזקו אותי, בזכות נעמה העם התאחד וקרא תהילים ביחד". לנתניהו מסר בפשטות "תודה רבה" וכשנשאל מה דעתו על כך ששחרור בתו ונעשה לכאורה בשל צורך פוליטי של נתניהו "אני לא מהאנשים האלה, לא מתעסק בדברים כאלה".  

האב סיפר בכאב לב כי לאורך עשרת החודשים הללו לא דיבר עם בתו כלל "היום בבוקר הייתה הפעם הראשונה שדיברתי אתה, וגם בשיחה הזו יותר בכינו מדיברנו".

אמה של נעמה, יפה בקישה גם בכלי התקשורת: "תנו לה להפנים שהיא עכשיו בחופש, היא עדיין לא יודעת מה היא מרגישה. אנחנו נהיה במשפחה המצומצמת, ניתן לה להתאושש, נעטוף אותה. אני לא יודעת איך נקבל אותה, אני לא יודעת איזה ילדה אני מקבלת. כשפגשתי אותה היא אמרה 'אני מוצפת, אני לא יודעת מה להגיד'"