הפגנת תמיכה בהחלת הריבונות בגשר המיתרים

בהפגנה משתתפים מאות בני נוער שמניפים דגלי ישראל וקוראים קריאות בעד הריבונות. "אנחנו בני הנוער שגדל על כך שארץ ישראל היא אחד הערכים הכי חשובים שיש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/20 20:30 ד בשבט התשפ

הפגנת תמיכה בהחלת הריבונות בגשר המיתרים
צילום: רון שמואל עברי

בשעה זו מתקיימת מול גשר המיתרים בירושלים, הפגנת תמיכה בהחלת הריבונותביהודה ושומרון ובקעת הירדן. בהפגנה משתתפים מאות בני נוער שמניפים דגלי ישראל וקוראים קריאות בעד הריבונות.

רון שמואל עברי ממשתתפי ההפגנה: "אנחנו נמצאים כאן היום כי אנחנו מאמינים שקורת כאן היסטוריה שאסור לנו לפספס אותה. אנחנו בני הנוער שגדל על כך שארץ ישראל היא אחד הערכים הכי חשובים שיש. אנחנו מאמינים שמתוך שלמות הארץ, תגיע שלמות העם, הביטחון יגדל וגם מצבן של כל העדות והמגזרים בחברה הישראלית. אנחנו קוראים לממשלת ישראל - אל תיראו! עם ישראל מאחוריכם, מאוחד! החילו את הריבונות בשבוע הבא!"

ההפגנה באה בעקבות ההסכמה מצד נתניהו לדחות את החלת הריבונות והסיפוח, בעקבות דרישת האמריקאים להתחיל את ההחלה רק לאחר הבחירות.  ג'ארד קושנר, אמר אמש (ד') בריאיון לאתר 'Gzero' כי "נראה מה יקרה. התקווה היא שהם יחכו עד אחרי הבחירות בינתיים זה רק מסמך תנאים, ואנחנו צריכים לעבוד במשך חודשים כדי להפוך זאת למסמך שנרגיש טוב בנוגע אליו. אז אני מקווה שהם יחכו, לדעתי צריך שתהיה ממשלה ישראלית כדי להתקדם. נראה מה יקרה".