בשעה טובה: נעמה יששכר נחתה בישראל

הישראלית שוחררה אחרי 10 חודשים בכלא הרוסי, כעת היא נחתה בישראל: "אני בשוק מהסיטואציה" אמרה בהתרגשות. מוקדם יותר היום היא נפגשה בשדה התעופה ברוסיה עם אמה, יפה, ולאחר מכן עם ראש הממשלה: "עכשיו הולכים הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/20 18:28 ד בשבט התשפ

בשעה טובה: נעמה יששכר נחתה בישראל
נעמה יששכר בישראל, צילום: Meir Vaknin/Flash90

הגיעה הביתה. בנמל התעופה בן גוריון עשרות מקדמים את פניה של נעמה יששכר שחזרה סוף סוף לישראל. יששכר תיפגש יחד עם יתר בני משפחתה ובליווי פמליית ראש הממשלה, לא היו נאומים כדי לאפשר ליששכר לחזור במהרה לביתה, ולחזור לשגרה. נעמה יישכר שעוד נראתה בהלם ושעוד לא מעכלת את השינוי הגדול הודיעה כי היא "בשוק מהסיטואציה"

יששכר נפגשת עם ראש הממשלה ורעייתו

יששכר נפגשת עם ראש הממשלה ורעייתוצילום: קובי גדעון, לע"מ

אחרי עשרה חודשים בכלא הרוסי, נעמה יששכר שוחררה, בעקבות החנינה שקיבלה מהנשיא פוטין, ותחזור הביתה. יששכר נפגשה עם אמה, יפה, בשדה התעופה במוסקבה, והשתיים חזרו לארץ במטוסו של ראש הממשלה נתניהו, שנפגש מוקדם יותר עם פוטין והודה לו על השחרור.

יששכר שוחחה לפני כן בטלפון מנמל התעופה עם אחותה ועם בת דודתה: "אני מחכה לראות אתכן. אני אפילו לא יודעת מה לומר, הייתי בשוק. פשוט הוציאו אותי". כשהגיעה לנמל אמרה בהתרגשות: "חיכיתי עשרה חודשים לרגע הזה, אני עם דמעות בעיניים".

נעמה יששכר נפגשת עם אמה

נעמה יששכר נפגשת עם אמהצילום: פלאש 90

בהמשך נפגשה נעמה עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו. "מתרגשים לראות אותך. עכשיו חוזרים הביתה", אמר נתניהו לנעמה. 

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן