הגעתם מסין לישראל? משרד הבריאות מפרסם הנחיות להגנה מפני נגיף הקורונה

לאור התפשטות נגיף הקורונה, משרד הבריאות מפרסם הנחיות לחוזרים מסין. בהמשך יינקטו פעולות כדי למנוע כניסת אנשים מסין לארץ כדי למזער את האפשרות להפיץ את המחלה

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 29/01/20 22:53 ג בשבט התשפ

הגעתם מסין לישראל? משרד הבריאות מפרסם הנחיות להגנה מפני נגיף הקורונה
אילוסטרציה, צילום: משה שי, פלאש 90

לאור התפרצות נגיף הקורונה והחשש מהתפשטותו בישראל מודיע משרד הבריאות כי יפעל לצמצום ההגעה מסין לישראל ככל האפשר, וזאת על מנת להגן מפני הנגיף. עוד נמסר ממשרד הבריאות כי "אין יכולת למנוע הרמטית את כניסת נגיף הקורונה החדש לישראל והגעתו לישראל היא ככל הנראה רק עניין של זמן" אך יינקטו כאמור פעולות למזער את הנזקים.

כמו כן, ישראלים שחזרו מסין ב-14 הימים האחרונים או ישראלים שיחזרו מסין וסובלים מסימפטומים של חום ושיעול צריכים לפעול על פי ההנחיות שפרסם משרד הבריאות:

https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/

במקביל לכך, מתגבשות הנחיות לישראלים שהיו בסין בשבועיים האחרונים או צפויים לחזור מסין בימים הקרובים, ואינם מגלים סימפטומים. "חשוב להדגיש כי אנו במציאות דינמית שמשתנה כל הזמן ונראה כי הוא יימשך על פני תקופה משמעותית. אנו נמצא בקשר מתמיד עם ארגון הבריאות העולמי וגורמים נוספים בעולם ועם מיטב המומחים בישראל" כך נמסר הערב.


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן