עשר שנות מאסר לנהג שהורשע בהריגת משפחת עטר

לורן אנקרי הורשע הבוקר בהריגת שמונה מבני משפחת עטר בתאונה שאירעה באוקטובר 2018. אנקרי יפצה את קרובי המשפחה ב- 150,000 ש"ח. "לוקח את מלוא האחריות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/20 17:21 ג בשבט התשפ

עשר שנות מאסר לנהג שהורשע בהריגת משפחת עטר
ארכיון, צילום: דוברות זק"א

עשר שנות מאסר בפועל, זהו העונש שנגזר היום (ד') בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על הנהג שדרס את בני משפחת עטר בכביש 90 באוקטובר 2018.לורן אנקרי המואשם בהריגה בקלות דעת ובעקיפה בדרך לא פנויה יפצה בוסף את קרובי משפחת עטר בסכום של 150,000 ש"ח במסגרת עסקת הטיעון. השופט דניאל בן טולילה קבע כי "הנאשם פגע פגיעה קשה בערך החיים ובתא המשפחתי. משפחה נמחתה כשיצאה לטייל. משפחה שלמה נמחקה מעל האדמה. מדובר במוות קשה ואכזרי".

בתאונת הדרכים הקטלנית נספו בבת אחת אב המשפחה, יריב (45), האם שושי (47) וששת ילדיהם: יעקב ישראל (12), עטרת (11), איילה (9), מוריה (7), ידיד (5) ואביגיל (3). אנקרי הכואב פנה לבני המשפחה במהלך הדיון ואמר: "אני מתנצל מעומק לבי על הכאב שנגרם למשפחה. אני מבין את כאבכם ועל שלקחתי חיים של שמונה בני אדם במו ידיי. אין עונש בעולם שישכיח לי את זה. אין מה שיחזיר אותם. אני מרגיש באבל תמידי שילווה אותי ואת משפחתי עד סוף חיינו."

 עוד הוסיף אנקרי ואמר "אני רוצה להגיד לכולם שאני לוקח את מלוא האחריות על התאונה המקוללת הזו. אני כל כך מצטער על התאונה, על האובדן המיותר של החיים ועל היום שלקח שתי משפחות. משפחתי נהרסה והתפרקה".