גנץ הגיע לארה"ב יחד עם יועצו שכינה את טראמפ- "אדולף"

האם בני גנץ לא נזהר? רונן צור יועצו של יו"ר כחול לבן, נחשב לאדם המתעב את נשיא ארה"ב והרבה לכנות אותו בשמות פוגעניים בחשבון הטוויטר שלו: "דונלד אדולף טראמפ", "מיין טראמפ", "חרטא קלאוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/20 17:35 א בשבט התשפ

גנץ הגיע לארה"ב יחד עם יועצו שכינה את טראמפ- "אדולף"
בני גנץ, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, כבר נמצא בארה"ב לקראת פגישתו עם הנשיא דונלד טראמפ, יחד ישוחחו על "תכנית המאה". אחד מהאנשים שהצטרפו לגנץ הוא יועצו האישי רונן צור, מה שאולי לא נלקח בחשבון הוא שהדבר עלול לפגוע ביחסים בין טראמפ לגנץ. צור נחשב לאדם שמתעב את נשיא ארצות הברית ומרבה לצאת נגדו בטוויטר ולהשוות אותו לאדולף היטלר.

בין ציוציו כתב "הלך ברק אובמה הגיע דונלד אדולף טראמפ", "הספר של המאה: 'מיין טראמפ'", "פוטין מינה את טראמפ למזכיר המדינה", "טראמפ: סוף מעשה בלי מחשבה".

https://twitter.com/YanivTurgi/status/1221803606220976129    

גורם בליכוד הגיב לנושא: "בורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו אל הבית הלבן את יועצו האישי רונן צור שכינה את נשיא ארה״ב ״דונלד אדולף טראמפ״ ופרסם שורה ארוכה של ציוצים נגדו ברשתות החברתיות. נקווה שחוסר האחריות הזה של גנץ לא יפגע באינטרסים הלאומיים של ישראל מול הממשל האמריקני".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן