פעוטה בת שנה נהרגה בתאונת דרכים בתל שבע

פעוטה כבת שנה וחצי נהרגה היום (שבת) בתאונת דרכים בתל שבע. בית החולים סורוקה בבאר שבע אליו היא פונתה מסר כי הפעוטה הגיעה במצב אנוש לבית החולים, וזמן קצר לאחר מכן קבעו הרופאים את מותה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/20 18:14 כח בטבת התשפ

פעוטה בת שנה נהרגה בתאונת דרכים בתל שבע
אמבולנס מד"א. , צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

פעוטה כבת שנה וחצי נהרגה היום (שבת) בתאונת דרכים בתל שבע. בית החולים סורוקה בבאר שבע אליו היא פונתה מסר כי הפעוטה הגיעה במצב אנוש לבית החולים, וזמן קצר לאחר מכן קבעו הרופאים את מותה. חקירה ראשונית העלתה חשד שמותה אירע לאחר שאביה נסע לאחור ופגע בה בשוגג.

אתמול בשעות הלילה נהרג רוכב אופנוע כבן 35 שככל הנראה החליק ונפגע מרכב בכביש 4, דרומית לצומת שדה עוזיהו, בנתיב לכיוון אשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי הרוכב ככל הנראה איבד שליטה והחליק על הכביש ואז נפגע מרכב פרטי שנסע אף הוא באותו כיוון הנסיעה. בוחני תאונות הדרכים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א יקי אטרקצי שהגיע למקום סיפר כי "ראינו במרכז הכביש רכב ואופנוע, ובסמוך שכב על הכביש גבר כבן 34 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".