הנשיא ריבלין נפגש עם הנסיך צ'ארלס ויחד הם נטעו עץ

ורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס שהגיע לישראל לרגל פורום השואה הבינלאומי, נפגש עם הנשיא ריבלין ונטע עמו עץ בגינת בית הנשיא. "כשהייתי בבית הספר אימך הפכה למלכת אנגליה, מצפים שהיא תבקר כאן" אמר ריבלין לנסיך

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/20 12:20 כו בטבת התשפ

הנשיא ריבלין נפגש עם הנסיך צ'ארלס ויחד הם נטעו עץ
הנשיא והנסיך צ'ארלס, צילום: Hadas Parush/Flash90

נסיך וויילס,יורש העצר הבריטי צ'ארלס נפגש עם נשיא המדינה במסגרת פורום השואה הבינלאומי, ריבלין בירך את הגעתו של הנסיך "אני רוצה לברך את הוד מעלתו. זה כבוד גדול ותענוג גדול לארח כאן מישהו ממשפחת המלוכה". זהו הביקור הרשמי הראשון של בן מלוכה בישראל, מלבד ההגעות ללוויות שהיו עד כה מצד הנסיך. "אנחנו עדיין מצפים שאימך תבקר כאן, אני בטוח שהיא תבוא מתישהו" הוסיף ריבלין.

צילום: Hadas Parush/Flash90

ריבלין המשיך עם אנקדוטה אישית "אני רוצה להגיד לך שנולדתי לפני כשמונים שנה כנתין תחת סבך, המלך ג'ורג' השישי" מייחס ריבלין לימי המנדט, והמשיך "כשהייתי בבית הספר אימך הפכה למלכת אנגליה ואני עדיין זוכר את אותם ימים, ואני זוכר את היום שהסרתם את הדגל הבריטי ואנו הנפנו את הדגל הישראלי אחרי הקמתה של מדינת ישראל ב-1948. אני רוצה להודות לך שוב מעומק לבי על השתתפותך באירוע הזה".

צילום: Hadas Parush/Flash90

צילום: Hadas Parush/Flash90

לאחר מכן יצאו השניים לנטוע עץ בחצר בית הנשיא, בשיתוף הרב הראשי של בריטניה הרב אפרים מירוויס. הנסיך אמר בפגישה "אני זוכר בחיוב את הפעם האחרונה שביקרתי בישראל, מאוד נהניתי". הנסיך יעלה במהלך הביקור לקבר סבתו, הנסיכה אליס, שהוכרה כחסידת אומות עולם ונטמנה בהר הזיתים. בהמשך היום ייקים פגישות נוספות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן