אדלשטיין לננסי פלוסי: האנטישמיות האיומה עדיין קיימת ומרימה ראשה

יולי אדלשטיין אירח את יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית במשכן הכנסת והודה לה על הקשרים ההדוקים הקיימים עם מדינתה. בהמשך, יתקיים מפגש בין ראש הממשלה נתניהו לפוטין

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 22/01/20 18:21 כה בטבת התשפ

אדלשטיין לננסי פלוסי: האנטישמיות האיומה עדיין קיימת ומרימה ראשה
אדלשטיין עם פלוסי, צילום: דוברות הכנסת, עופר עמרם

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש לפני שעה קלה עם יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית ננסי פלוסי, זאת במסגרת אירועי פורום השואה הבינלאומי שמתקיים בירושלים ומציין את השנה ה- 75 לשחרור מחנה אושוויץ. פלוסי הגיעה לכנסת מלווה בשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר ופמלייה של חברי קונגרס.

במהלך הארוחה בירך יו"ר הכנסת אדלשטיין את פלוסי וחברי המשלחת ואמר: "אינני בטוח שישראל הייתה כפי שהיא, לולא הקשר ההדוק עם ארה"ב. לצערי, האנטישמיות האיומה עדיין קיימת ומרימה את ראשה, אך חברינו בקונגרס לא רק מצהירים, אלא גם נוקטים מעשים על מנת למגר אותה. בשם סיעות הבית וחברי הכנסת אני מברך אתכם על בואכם. אתם חברי אמת".

יו"ר הכנסת סיפר כי פלוסי הפגינה בעבר למען שחרורו כשהיה אסיר ציון בכלא הסובייטי. מעבר לפגישת השניים, מפגש נוסף שצפוי בהמשך יתקיים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שיגיע לארץ כדי לדון עם נתניהו במספר נושאים, כמו גם בשחרור נעמה יששכר הכלואה בכלא הרוסי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן