פרץ ספד לרב וישלצקי: אלישע היה לפני הכל חבר יקר

המועמד החדש של רשימת ימינה הגיע לאירוע לזכרו של הרב אלישע וישלצקי יחד עם שרה בק ואופיר סופר. "הגיע לכל מקום שהתבקש לא משנה אם היו שם מעט או מאות אנשים" ספד פרץ לרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/20 17:25 כה בטבת התשפ

פרץ ספד לרב וישלצקי: אלישע היה לפני הכל חבר יקר
פרץ ובק באירוע, צילום: דוברות ימינה

שר החינוך הרב רפי פרץ התארח היום באירוע קרן קהילות יחד עם שרה בק וח"כ אופיר סופר, באירוע לזכרו של הרב אלישע וישלצקי. שיום פטירתו חל היום. פרץ והמועמדת החדשה לכנסת מטעם רשימת ימינה נשאו דברים לזכרו של הרב. "הרב אלישע היה לפני הכל חבר יקר. מסר את נפשו על הציונות הדתית ברחבי הארץ" אמר פרץ.

יו"ר הבית היהודי סיפר על הרב כי "הגיע לכל מקום שהתבקש לא משנה אם היו שם מעט או מאות אנשים. אדם פשוט, עניו, הכל בשקט מופתי. זכיתי להכיר אותו ואני מודה בכל יום על הזכות הזאת. אלישע, אתה חסר מאוד" ספד פרץ בכאב.

גם שרה בק נשאה דברים ואמרה: "אנחנו צריכים ללמוד מהרב אלישע וישלצקי את מידת ההתלהבות. הוא ידע להתעלות מעל המחלוקות בהתלהבות המחוברת לתורה, לעם ולארץ. אני מקווה שנלמד ממנו להביא לכך שהבית של הציונות הדתית ינק מאותם שורשים ויתעלה מעל המחלוקות, כדי שיהיה בית איתן ויציב."

ח"כ אופיר סופר ביקש גם הוא לספוד לרב ואמר: "אחד הדברים המיוחדים ברב אלישע היה שכמעט כל מי כל מי שהרב אלישע ליווה אותו וייעץ - חש כבנו היחיד. אנו מציינים היום שנה לפטירת מו"ר הרב אלישע וישלצקי זצ''ל- איש הגרעינים התורניים, אוהב עם ישראל וארץ ישראל.  במהלך השנה האחרונה, לא פעם התגעגעתי לסיוע ולהכוונה שלו ואף היו רגעים שניסיתי לדמיין מה הוא היה אומר לי."

סופר סופד לרב

סופר סופד לרבצילום: דוברות ימינה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן