מוטי יוגב מזגזג: "החלטתי לא להוריד את שמי מהרשימה"

לאחר ההצהרה הדרמטית לתקשורת, מוטי יוגב החליט, באופן רשמי, לא להסיר את שמו מרשימת ימינה לכנסת: "אני חש אחריות כבדה לכל מי שבחרו בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/20 11:51 כה בטבת התשפ

מוטי יוגב מזגזג: "החלטתי לא להוריד את שמי מהרשימה"
יוגב עם פרץ וסמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חבר הכנסת מוטי יוגב שלח הודעה לחברי מרכז הבית היהודי, בה הודיע רשמית כי הוא לא יסיר את שמו מרשימת המועמדים של מפלגת ימינה לכנסת ה-23. 

"לפני כשבוע הגישו מפלגות הציונות הדתית את רשימותיהן לכנסת. גיליתי לצערי, כי הרב רפי עשה את מה שהבטיח שלא לעשות, ודחק את הנציגות הנבחרת של הבית היהודי לעשירייה השנייה", הסביר יוגב לחברי המרכז. 

עוד הוסיף יוגב, שמוקם במקום ה-11 ברשימה: "ברגעים אלו נסערתי מאוד, הבנתי שדעתם של בוחרי הבית היהודי נזרקה הצידה משיקולים צרים והצהרתי מעל במת התקשורת כי לא אתמודד לכנסת בבחירות הקרובות. בימים שלאחר מכן, לאחר מאות פניות של פעילים, שהפצירו בי לחזור בי מהחלטתי ושלא להוריד את שמי מהרשימה, בהיותי "היחיד שנבחר באופן חוקי בבית היהודי והמייצג אותם", החלטתי לשקול את דרכי מחדש. אני חש אחריות כבדה לכל מי שבחרו בי, במקום הראשון בבית היהודי באופן דמוקרטי, אחריות זו מחייבת לבחון כל דרך לתיקון מבפנים ולשם כך החלטתי שלא להסיר את שמי מרשימת המועמדים. יש לנו משימה גדולה - לתקן. כך אשתדל לעשות, לטוב לציונות הדתית, לבית היהודי ולעם ישראל". 

נזכיר כי רגע לאחר הגשת הרשימה, הודיע יוגב הודיע כי הוא פורש מהתמודדות במפלגה. בימינה מיהרו להוציא אותו מתמונות הקמפיין ושמו במקומו את הבאים בתור - שולי מועלם מהימין החדש ויוסי כהן מהאיחוד הלאומי.