משפחת גולדין לנתניהו: אל תשחררו את גופות המחבלים שחצו את גדר הגבול מעזה

הוריו של הדר גולדין דרשו מהמזכירים הצבאיים של נתניהו ובנט כי גופות שלושת המחבלים, שניסו לחדור לישראל, לא יוחזרו לקבורה בעזה: ״למרות ההבטחות המפורשות של נתניהו ובנט, התרחשו לאחרונה מספר מקרים של החזרת גופות מחבלים לעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/20 10:14 כה בטבת התשפ

משפחת גולדין לנתניהו: אל תשחררו את גופות המחבלים שחצו את גדר הגבול מעזה
לאה ושמחה גולדין בבית המשפט, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

הוריו של סגן הדר גולדין, לאה ושמחה גולדין,  פנו למזכירים הצבאיים של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בנט, תא״ל אבי בלוט ותא״ל עופר וינטר, ודרשו מהם כי צה״ל לא ישחרר לקבורה את גופות שלושת המחבלים שחצו אמש את הגדר מעזה וניסו לבצע פיגוע באחד מיישובי העוטף.

הפנייה של המשפחה למזכירים הצבאיים נעשתה בעקבות חשש שבשל גילם הצעיר של המחבלים תהיה כוונה בקבינט, או במערכת הביטחון, לשחררם לקבורה.

ממשפחת גולדין נמסר: ״על אף החלטת הקבינט, ולמרות ההבטחות המפורשות של נתניהו ובנט, התרחשו לאחרונה מספר מקרים של החזרת גופות מחבלים לעזה. הפנייה שלנו בעניין נעשית על מנת להזכיר לרה״מ ושר הביטחון כי בידי החמאס בעזה נמצאים עדיין הדר, אורון אברה והישאם״.

כזכור, אמש (ג') שלושה פלסטינים ניסו לחצות את גדר הגבול בעזה סמוך לכיסופים - ולהסתנן אל שטח ישראל. לוחמים שקפצו לנקודה כיתרו את המרחב והחלו בסריקות אחר המחבלים, שהשליכו לעברם מטען או רימון.  כוחות צה"ל ביצעו לעברם ירי וזיהו פגיעה. האירוע הסתיים ללא נפגעים בזכות התצפיתניות שהצליחו לזהות את החשודים והקפיצו את הכוחות.