אדלשטיין נפגש עם יו"ר בית הנבחרים של בלארוס

"הרכבת האווירית" של עשרות ראשי מדינות לרגל ציון 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ הגיעה ונתניהו מברך את הבאים. הראשון להגיע ולדימיר אנדרצ'נקו, יו"ר בית הנבחרים של בלארוס, שנפגש עם יו"ר הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/20 17:56 כד בטבת התשפ

אדלשטיין נפגש עם יו"ר בית הנבחרים של בלארוס
צילום: דוברות הכנסת, עדינה וולמן

פורום השואה הבינלאומי מתחיל: יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין החל בסדרת פגישות מדיניות בכנסת, במסגרת "הרכבת האווירית" של עשרות ראשי מדינות לרגל ציון 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ. כעת נפגש אדלשטיין עם יו"ר בית הנבחרים של בלארוס, ולדימיר אנדרצ'נקו.

יו"ר הכנסת העניק לאורחו הטבעה מוזהבת עם דגם משטיחי האמן מארק שאגאל, יליד בלארוס, התלויים בכנסת. הערב ייפגש אדלשטיין גם עם נשיא בולגריה, רומן ראדב.

צילום: דוברות הכנסת, עדינה וולמן

מחר ייפגש אדלשטיין עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, ועם ראשי מדינות. ביום חמישי ייפגש בין היתר עם נשיא הפרלמנט האירופי, דיוויד סאסולי.

כמו כן ראש הממשלהנתניהו העלה סרטון בו הוא מברך את מנהיגי האומות שבאו לפורום: "מקדם בברכה את המנהיגים מרחבי העולם שבאו לירושלים, חשוב שהם יראו מאין באנו וחשוב שיראו לאן הגענו"

;

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן