מפלגת תל"ם נגד גרמן: "מה העלות של משתיק קול?"

בקבוצת ווטסאפ פנימית של מועמדי תל״ם, השתלחו במילים בוטות בח"כ גרמן מכחול לבן, שאמרה אתמול שמצע הרשימה כולל התנתקות ביו"ש. "פיגוע חבלני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/20 16:33 כד בטבת התשפ

מפלגת תל"ם נגד גרמן: "מה העלות של משתיק קול?"
דבריה עוררו זעם. ח"כ גרמן, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בלאגן במפלגת כחול לבן: במפלגת תל"ם, שמהווה החלק היותר ימני במפלגת כחול לבן, התקיים שיח אלים בקבוצת הווטסאפ הפנימית של המפלגה. השיח הגיע בעקבות ראיון שערכה חברת הכנסת יעל גרמן בגלי צה"ל בו טענה כי סיפוח בקעת הירדן אינו חלק ממצע המפלגה, ואף המצע בכלל מדבר על התנתקות מיהודה ושמרון "אנחנו לא מדברים על סיפוח הבקעה, אני לא יודעת מאיפה הקשקוש הזה הגיע".

בעקבות כך, על פי פרסום של עמית סגל, במפלגת תל"ם השתלחו במילים בוטות בחברת הכנסת גרמן, פעיל בכיר של המפלגה אורי הייטנר, ממקורבי יעלון, כינה את ההתבטאות ״פיגוע חבלני״. עוד המשיך הייטנר אחרי שנשאל על ידי פעיל אחר: "הליכוד חוגג ושאל מה ניתן לעשות?" השיב הייטנר: "מה העלות של משתיק קול?".

כזכור רק היום (ג') יו"ר כחול לבן בני גנץ סייר בצפון ים המלח ובבקעת הירדן, והבטיח להחיל ריבונות ישראלית בבקעה לאחר הבחירות לכנסת: "אנו חוזרים וקובעים - בקעת הירדן היא חומת המגן המזרחית של ישראל, בכל תרחיש עתידי שלא יקרה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן