"לציבור הדתי יש אלטרנטיבה פוליטית": כחול לבן משיקה קמפיין למגזר הדתי לאומי

למרות שדחקו את הסרוגים לתחתית הרשימה, כחול לבן החליטה לשלש את תקציב המטה של הציונות הדתית: "אנו רואים חשיבות אסטרטגית בפניה אל המגזר, שמחפש בית פוליטי חדש של ממלכתיות, ערכים ויושרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/20 12:06 כג בטבת התשפ

"לציבור הדתי יש אלטרנטיבה פוליטית": כחול לבן משיקה קמפיין למגזר הדתי לאומי
צילום: שריה דיאמנט

מפלגת "כחול לבן" זיהתה בבחירות האחרונות מספר גדול של מצביעים דתיים שבחרו במפלגה כביתם הפוליטי החדש,אך מנגד לא מיקמו את נציגי הציונות הדתית, אלעזר שטרן, יועז הנדל, חילי טרופר, אורית פרקש, תהלה פרידמן, מיכל קוטלר, משה (קינלי) טור פז, במקומות בכירים ברשימה. 

בכחול לבן הקימו מטה מיוחד לציונות הדתית בקמפיין אותו מובילים חברי כנסת מהציונות הדתית ואנשים מהמגזר. הקמפיין צפוי לפעול בכל הזירות: שטח, דיגיטל, תקשורת ומדיה וידבר אל מגוון קהלים בציונות הדתית. 

מהמטה נמסר: ״הרב רפי פרץ וסמוטריץ' מייצגים רק חלק קטן מהציונות הדתית. יש ציבור רחב שמאמין בערכים אחרים ובתפקידה ההיסטורי של הציונות הדתית בהובלת המדינה. בחירות האחרונות ראינו עליה משמעותית בכמות המצביעים לכחול לבן בקרב הציבור הדתי. אנו רואים חשיבות אסטרטגית בפניה אל המגזר, שמחפש בית פוליטי חדש של ממלכתיות, ערכים ויושרה, בית שישמור על ישראל וערכיה היהודיים והדמוקרטיים".

את הקמפיין הסרוג יוביל משרד הפרסום ״משרוקית״, שעומד מאחורי קמפיינים פוליטיים רבים, ובהם קמפיין הבחירות של הבית היהודי ב-2013 וב-2015, ומערכות בחירות מקומיות ברחבי הארץ.