הקמפיין הגנוז נחשף: סילמן בצילומים לבית היהודי המאוחד

השאירו את יוגב בחוץ: רגע לפני שערקה לימין החדש, חכ"ל סילמן הצטלמה לקמפיין לבית היהודי המאוחד בנוכחות בן גביר ושרה ב"'ק

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 20/01/20 11:04 כג בטבת התשפ

הקמפיין הגנוז נחשף: סילמן בצילומים לבית היהודי המאוחד
סילמן בקמפיין הבית היהודי המאוחד , צילום: ללא

ביום הגשת הרשימות, בשבוע שעבר, הצטלמו ארבעת המקומות הראשונים בבית היהודי המאוחד לצילומי קמפיין לקראת הבחירות, אולם לאחר ההחלטה של עידית סילמן להצטרף לימין החדש ובעקבותיה של הרב פרץ לחבור לימינה נגנז הקמפיין. 

בתמונות ניתן לראות את פרץ, בן גביר, סילמן ושרה ב"ק מתכוננים להצגת הרשימה החדשה, שדוחקת את ח"כ יוגב לקום החמישי. יוגב לא הוזמן לצילומים ואף נודע לו על קיומם רק לאחר שהסתיימו. לאחר שהחלו שמועות שסילמן עקפה את יוגב בעזרת חבירה לשרה ב"ק במפלגת אח"י, פעילים בבית היהודי התקשרו אליה והפעילו עליה לחצים שלא תיקח את המקום של יוגב. 

רגע לפני הגשת הרשימות סילמן קיבלה את ההצעה למקום השביעי מהימין החדש והחליטה לעזוב את הבית היהודי, שעל פי כל הסקרים לא היה עובר את אחוז החסימה, ונכנסה למקום ריאלי ביותר בימינה. מאז סילמן שותקת, אולם צמרת הבית היהודי כועסת עליה שנטשה אותם ברגע האחרון ואילצה אותם להפר את ההסכם עם עוצמה יהודית ולחבור ימינה. 

בסופו של היום הזה הבית היהודי, הימין החדש והאיחוד הלאומי התאחדו לימינה, איתמר בן גביר נותר בודד וצפוי לקבל החלטה בימים הקרובים אם להמשיך ולהתמודד או לפרוש מהמירוץ. במקביל מוטי יוגב, שהוצב במקום ה-11, החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים בטענה שהדיחו אותו.