רגב הפגועה: אני לעולם לא אלבין את פניו של ליברמן ברבים

לאחר ההשפלה שחוותה, תוקפת שרת התרבות את יו"ר ישראל ביתנו: "יש לנו ויכוח אבל תמיד אומר לו שלום", זאת לאחר שליברמן סרב להגיד לרגב שבוע טוב בטענה שאיננה בת אדם

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 19/01/20 17:56 כב בטבת התשפ

רגב הפגועה: אני לעולם לא אלבין את פניו של ליברמן ברבים
ליברמן. פגע ברגב, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

לאחר שהשפיל אותה בתכנית "המטה המרכזי", מירי רגב מגיבה להתבטאויות ליברמן כלפיה. רגב התראיינה לפני דקות אחדות לגל"צ וטענה: "לעלום לא אלבין פניו (של ליברמן) ברבים. יש לנו ויכוח ונפגעתי ממנו מאוד כשהפיל את חוק הנאמנות בתרבות. אבל תמיד אומר לו שלום" אמרה רגב הפגועה.

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ איבגדור ליברמן השפיל את שרת התרבות מירי רגב בשולי תכנית "המטה המרכזי". עת הגיעה לומר לו רגב שבוע טוב השיב לה ליברמן כי הוא אומר שבוע טוב רק לבני אדם, כאשר למעשה מתכוון ליברמן לרמוז לרגב כי איננה בת אדם לדעתו. 

מוקדם יותר רגב הגיבה דברים נוספים לליברמן, תוך שהיא מודה להודעות התמיכה שקיבלה לאחר השפלתה: "ליברמן אין לו מילה, אין לו כבוד בסיסי ואין לו גם דרך ארץ".רגב הוסיפה כי היא מודה לאלפי האזרחים שהביעו בה תמיכה בעקבות דבריו של ליברמן, ברשתות החברתיות ובאופן אישי. בנוסף, התייחסה רגב ליום השפה העברית שיחול היום, וסיפרה כי בישיבת הממשלה תחשוף תכנית של משרדה להטמעת השפה העברית בקרב הדור הצעיר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן